Στην τακτική μεικτή συνεδρίαση η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Αγράφων που συνήλθε στο Κερασοχώρι την προηγούμενη εβδομάδα, υπόψη των μελών της Δημοτικής Επιτροπής τέθηκε η εισήγηση του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών σχετικά με την έγκριση του Πρακτικού ΙΙ της Επιτροπής Διαγωνισμού για την υπηρεσία:
«Μίσθωση μηχανημάτων για την αντιμετώπιση καιρικών συνθηκών με καθαρισμό δρόμων και άρση καταπτώσεων Δήμου Αγράφων», συνολικού ενδεικτικού προϋπολογισμού 52.080,00€ (με ΦΠΑ 24%).
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Πρακτικού ΙΙ, έχουμε τα εξής στοιχεία:
- Οι προσωρινοί ανάδοχοι κλήθηκαν με ηλεκτρονική πρόσκληση (27-08-2025) να υποβάλουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά εντός προθεσμίας.
- Τα έγγραφα κατατέθηκαν τόσο ηλεκτρονικά μέσω του ΕΣΗΔΗΣ όσο και σε έντυπη μορφή, με όλους τους φακέλους να φέρουν πρωτόκολλο εμπρόθεσμα.
- Η Επιτροπή Διαγωνισμού προχώρησε σε αποσφράγιση των φακέλων και έλεγχο εγκυρότητας, μεταξύ άλλων των εγγυητικών επιστολών (μέσω ΑΑΔΕ και Ταμείου Παρακαταθηκών).
- Διαπιστώθηκε ότι τα δικαιολογητικά ήταν πλήρη και σύμφωνa με τη διακήρυξη, χωρίς να προκύπτει λόγος απόρριψης για κανέναν από τους προσωρινούς αναδόχους.
Η Δημοτική Επιτροπή, αφού έλαβε υπόψιν τα σχετικά άρθρα και διατάξεις, αποφάσισε ομόφωνα:
- Την έγκριση του Πρακτικού ΙΙ της Επιτροπής Διαγωνισμού (09-09-2025) για τη μίσθωση μηχανημάτων.
- Την κατακύρωση της υπηρεσίας στους παρακάτω οικονομικούς φορείς, ανά τμήμα της διακήρυξης:
Βασίλειος Κουτσολάμπρος& ΣΙΑ Ο.Ε. για τα Τμήματα 1 και 7.
Δημήτριος Στερόπουλος για το Τμήμα 2.
Παναγιώτης Γεωργάκης για το Τμήμα 3.
Δημήτριος Λαθύρης για το Τμήμα 4.
- Κ. & Τ. Γούλας Ο.Ε. για τα Τμήματα 5 και 10.
- Κωνσταντίνος Λάμπρου για τα Τμήματα 6 και 9.
- Κωνσταντίνος Ντάλλας για το Τμήμα 8.
Η απόφαση ελήφθη με 4 ψήφους υπέρ, επί 4 παρόντων μελών.
Έλεγχος νομιμότητας
Κατά της απόφασης μπορεί να ασκηθεί ειδική διοικητική προσφυγή για λόγους νομιμότητας, σύμφωνα με το άρθρο 227 του Ν. 3852/2010, εντός προθεσμίας 15 ημερών από την κοινοποίησή της ή από τη γνώση αυτής.
