Site icon evrytanikospalmos.gr

Δημήτρης Γρίβας

Ιδιότητα: Επιχειρηματίας, ιδρυτής της Grivas D Group

Τόπος Διαμονής: Αθήνα

Τόπος Καταγωγής: Καρπενήσι

Δημήτρης Γρίβας και οι ‘Κουλουράδες’: Όταν η παράδοση συναντά την καινοτομία

Η ιστορία του Δημήτρη Γρίβα δεν είναι απλώς η ιστορία ενός επιτυχημένου επιχειρηματία· είναι ένα ελληνικό success story, που δείχνει πώς η παράδοση μπορεί να συμπορευτεί με την καινοτομία και πώς οι ρίζες μας μάς ακολουθούν, όπου κι αν βρεθούμε. Συνδεδεμένος με τις ρίζες του, ποτέ δεν τις λησμόνησε, κι αυτό δεν το μένει στα λόγια· το αποδεικνύει εμπράκτως μέσα από μεγάλες επιχειρηματικές και αναπτυξιακές κινήσεις που επιστρέφουν αξία στον τόπο που τον γέννησε. Η Grivas D Group βρίσκεται πάντα κοντά στις προσπάθειες και στις δράσεις του νομού ως χορηγός και υποστηρικτής τους.

Από τα παιδικά του χρόνια στον οικογενειακό φούρνο στο Παλαιό Φάληρο μέχρι τη ίδρυση της αλυσίδας «Κουλουράδες», που συναντά κανείς υποκαταστήματα της σε όλη την Ελλάδα και σήμερα επεκτείνεται στο εξωτερικό, η πορεία του είναι γεμάτη μεράκι, αποφασιστικότητα και πίστη. Και μέσα σε αυτήν την πορεία, η Ευρυτανία δεν ήταν ποτέ στο περιθώριο· υπήρξε πάντα στο κέντρο της σκέψης και της καρδιάς του.

Πρώτα βήματα στην αρτοποιία

Ο Δημήτρης Γρίβας γεννήθηκε το 1981 στην Αθήνα, έχοντας καταγωγή από το Καρπενήσι, έναν τόπο που σηματοδοτεί την αρχή της προσωπικής του ιστορίας και τις ρίζες του. Από την ηλικία των 11 ετών, βρέθηκε πλάι στους γονείς του στον οικογενειακό φούρνο στο Παλαιό Φάληρο. Εκεί, ανάμεσα σε μυρωδιές φρεσκοψημένου ψωμιού και κουλουριών, άρχισε να αποκτά τις πρώτες δεξιότητες στην αρτοποιία, μαθαίνοντας τόσο τα μυστικά της ζύμης όσο και την υπομονή και την επιμονή που απαιτεί κάθε επάγγελμα με παράδοση.
Η αγάπη του για τη δουλειά και η αφοσίωση στις λεπτομέρειες τον οδήγησαν στη Σχολή Αρτοποιών Ζαχαροπλαστών του ΟΑΕΔ στο Γαλάτσι. Εκεί απέκτησε τη θεωρητική βάση που συμπλήρωνε την πρακτική εμπειρία και τον προετοίμαζε για τα επόμενα βήματα στην καριέρα του. Η σχολή δεν ήταν απλώς ένα εκπαιδευτικό στάδιο· ήταν το πρώτο βήμα προς τη δημιουργία ενός δικού του οράματος για την αρτοποιία, που θα συνδύαζε ποιότητα, παράδοση και καινοτομία. ‘‘Απ’ τα 11 δουλεύω κανονικά. Στα 15 έκανα διανομές με το αυτοκίνητο στα πρατήρια και κρατούσα τον φούρνο με τον αδελφό μου όταν έλειπαν οι γονείς μας. Έμαθα πολλά και ανδρώθηκα στην οικογενειακή επιχείρηση. Αποφάσισα όμως σε ηλικία 24 ετών να φύγω απ’ την ασφάλειά της. Είχαμε τότε δύο καταστήματα. Δεν μπορούσα να δεχτώ όμως ότι η ζωή μου θα ήταν περιορισμένη εκεί. Ήθελα να ξεχωρίσω, να εξελιχθώ, να κάνω δικά μου πράγματα…’’ θα πει ο Δημήτρης Γρίβας σε παλαιότερη συνέντευξή του.

Η εμπειρία στη Γαλλία και οι πρώτες επιχειρηματικές απόπειρες

Αναζητώντας νέες προοπτικές, ο Δημήτρης Γρίβας αποφάσισε να ταξιδέψει στη Γαλλία, όπου συνεργάστηκε με εταιρείες του κλάδου. Εκεί, ήρθε σε επαφή με τις διεθνείς τάσεις στην αρτοποιία και την καινοτομία στις τεχνικές παραγωγής, αποκτώντας πολύτιμη εμπειρία που δεν μπορούσε να προσφέρει η τοπική αγορά. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα το 2008, πειραματίστηκε με νέα concepts στον χώρο των φούρνων, εισάγοντας μια διαφορετική προσέγγιση στην ελληνική αγορά. Παρά τις προκλήσεις, οι εμπειρίες αυτές του προσέφεραν ένα πολύτιμο μάθημα: η επιτυχία χρειάζεται τόλμη, γνώση και διαρκή πειραματισμό.

Η γέννηση των «Κουλουράδων»

Το 2016 σηματοδοτεί τη μεγάλη στροφή στην πορεία του. Μετά από δύο χρόνια δοκιμών και προετοιμασίας, ο Γρίβας άνοιξε στον Πειραιά το πρώτο κατάστημα «Κουλουράδες». Το άρωμα του φρεσκοψημένου σουσαμιού, η αυθεντική γεύση του κουλουριού Θεσσαλονίκης και η φροντισμένη εξυπηρέτηση τράβηξαν αμέσως την προσοχή του κοινού. Η αλυσίδα εισήγαγε καινοτομίες στον τρόπο παρασκευής και παρουσίασης των προϊόντων, ενώ πειραματίστηκε με νέες γεύσεις, δημιουργώντας ένα ξεχωριστό concept που κέρδισε το κοινό. Η ανταπόκριση ήταν τέτοια που η επέκταση ήρθε με ταχύτητα· μέσα σε λίγα χρόνια, δεκάδες καταστήματα λειτουργούσαν στην Αττική και σήμερα η αλυσίδα αριθμεί πάνω από 140 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Συνεργασία με τον διεθνή όμιλο SwitzGroup και εξωστρέφεια

Το 2021, η αλυσίδα έκανε ένα ακόμα μεγάλο βήμα, προχωρώντας σε στρατηγική συνεργασία με τον διεθνή όμιλο SwitzGroup, ο οποίος απέκτησε το 70% της εταιρείας. Η συνεργασία αυτή άνοιξε το δρόμο για διεθνή ανάπτυξη, με στόχο την εδραίωση των ελληνικών προϊόντων σε αγορές όπως οι ΗΠΑ, η Αυστραλία, η Ισπανία και η Κύπρος. Η εξαγωγή του ελληνικού κουλουριού ως brand αναδεικνύει πώς ένα παραδοσιακό προϊόν μπορεί να γίνει παγκόσμιο, ενώ παράλληλα ενισχύει τη φήμη της ελληνικής γαστρονομίας στο εξωτερικό.

Νέα projects και τοπική επιχειρηματικότητα

Η αλυσίδα επένδυσε και σε νέα concepts, όπως το Oliver’s, φέρνοντας τα προϊόντα σε κάθε γωνιά της χώρας και ενισχύοντας την τοπική επιχειρηματικότητα. Μέσα από αυτά τα projects, ο Γρίβας δείχνει ότι η επιχειρηματική ανάπτυξη μπορεί να συνδυαστεί με την κοινωνική προσφορά, δίνοντας ευκαιρίες σε νέους συνεργάτες και μικρές επιχειρήσεις να συμμετάσχουν στη μεγάλη αλυσίδα.

Επένδυση στην Ευρυτανία: Νερό και φούρνος στη Φουρνά

Η σύνδεση του Γρίβα με την Ευρυτανία είναι βαθιά και πρακτική. Έχει ιδρύσει την εταιρεία εμφιαλωμένου νερού Evritanian Waters, με στόχο να αναδείξει τον φυσικό πλούτο της περιοχής μέσα από ένα νέο brand που σχεδιάζεται να ξεκινήσει εμπορική διάθεση το 2025 και να δημιουργήσει θέσεις εργασίας για κατοίκους. Παράλληλα, ο Γρίβας άνοιξε φούρνο στη Φουρνά Ευρυτανίας, προσφέροντας για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια τοπικό αρτοπαρασκευαστήριο στο χωριό. Οι κινήσεις αυτές δείχνουν ότι η επιχειρηματική επιτυχία μπορεί να συνδυαστεί με τη στήριξη του τόπου και των ανθρώπων του, παρέχοντας ευκαιρίες σε όσους έχουν ανάγκη και δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας.

Άνοιγμα καταστήματος «Κουλουράδες» στο Καρπενήσι

Πριν λίγες μέρες άνοιξε και το κατάστημα «Κουλουράδες» στην κεντρική πλατεία Καρπενησίου. Το νέο κατάστημα υποδέχθηκε πλήθος κόσμου, με τους κατοίκους της πόλης να εκφράζουν ενθουσιασμό για την παρουσία της αλυσίδας στην περιοχή τους. Το κατάστημα θα διατηρήσει το ‘πρωτόκολλο’ λειτουργίας που έχουν και τα υπόλοιπα καταστήματα της αλυσίδας σε όλη την χώρα. Από νωρίς το πρωί φουρνίζονται εκλεκτά αρτοπαρασκευάσματα και μετά το μεσημέρι το κατάστημα κλείνει, προκειμένου κάθε μέρα να υποδέχεται τους πελάτες τους με φρέσκα προϊόντα ημέρας.

Exit mobile version