Site icon evrytanikospalmos.gr

Καυτή Καρέκλα

Με κόσμο γέμισε το Καρπενήσι για 10 ημέρες, κατά τις οποίες πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα βελγικών ποιμενικών. Πάνω από 1.000 άτομα από 33 χώρες του κόσμου επισκέφτηκαν το Καρπενήσι, οι οποίοι αποτελούσαν τους συνοδούς σκύλων και τις οικογένειες τους. Οι επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος επισκέφτηκαν πολλές περιοχές εντός του Καρπενησίου, αλλά και χωριά της Ποταμιάς, των Αγράφων, ακόμη και το χιονοδρομικό κέντρο Βελουχιού. Όλοι τους δήλωναν ενθουσιασμένοι με τη φυσική ομορφιά του τοπίου, ενώ πολλοί τόνισαν ότι θα επισκεφτούν ξανά την περιοχή.
Αναφορικά με τα καταστήματα και την κίνηση που σημειώθηκε σε αυτά τις ημέρες διεξαγωγής του πρωταθλήματος σε ερώτηση του Ευρυτανικού Παλμού ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ευρυτανίας, Χρήστος Τσάμπρας ανέφερε τα εξής:«Αρχικά να αναφέρουμε ότι τέτοιες εκδηλώσεις θα πρέπει να γίνονται, διότι δημιουργούν μια υπεραξία στο τουριστικό μας προϊόν. Η προβολή που γίνεται είτε μέσω των προσκεκλημένων, είτε μέσω των μέσων μαζικής επικοινωνίας, είτε μέσω των socialmedia είναι πολύ μεγάλη. Πρέπει να γίνονται τέτοιες εκδηλώσεις και εμείς αγκαλιάσαμε αυτή την εκδήλωση από την πρώτη στιγμή. Είχαμε γύρω στις 350 συμμετοχές, αν υπολογίσουμε γύρω στα 2-3 άτομα κατά μέσο όρο, μας επισκέφτηκαν περίπου 1.000 άτομα για 5-6 διανυκτερεύσεις, με πολλούς από αυτούς να διανυκτερεύουν σε καταλύματα. Είναι ένας κύκλος εργασιών που δεν περιορίζεται μόνο στα καταλύματα, αλλά στην εστίαση ακόμη και στο εμπορικό κομμάτι με βενζίνες κλπ. Όλο αυτό έχει μια πολλαπλασιαστική αξία, διότι έχει μεγάλη προβολή. Αναφορικά με την κινητικότητα στα καταστήματα του κέντρου, υπάρχουν καταστήματα που δεν μπορούν να προσφέρουν πολλά σε σχέση με το θέμα αυτό. Την ημέρα της παρέλασης όμως πέρα από τους συμμετέχοντες βγήκαν και πολλοί ντόπιοι, οπότε δημιουργήθηκε κατανάλωση, αλλά θα πρέπει να υπολογίσουμε και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι πολίτες. Τα οφέλη αυτής της διοργάνωσης είναι πολλαπλασιαστικά, αλλά δε φαίνονται άμεσα, όπως για παράδειγμα ότι η Ευρυτανία μπήκε στον τουριστικό χάρτη, διαφημίστηκε σε πολλές χώρες, αλλά και στην Ελλάδα ως αθλητικός τουρισμός, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει και αντίστοιχες εκδηλώσεις».

Exit mobile version