Με δυο ομάδες συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα παλαιμάχων βόλεϊ ο Γ.Σ. Άτ
λαντας 2008. Στη μικρή κατηγορία ανδρών ο Ευρυτανικός σύλλογος κέρδισε εμπειρίες στα τρία ματς
που αγωνίστηκε, ενώ στη κατηγορία γυναικών 35+ κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο, φτά
νοντας σε μια σημαντική επιτυχία.
Χάλκινος στις γυναίκες ο Γ.Σ. Άτλαντας 2008
