Τη δική της γνώμη εξέφρασε η αντιπολίτευση με το συνδυασμό του κ. Δημητρίου Λερογιάννη ‘’Αλλαγή Πορείας’’ στις εισηγήσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Καρπενησίου σχετικά με τα τέλη καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού, το σχέδιο της τουριστικής προβολής του Δήμου Καρπενησίου, αλλά και τον Προϋπολογισμό έτους 2021. Αναλυτικότερα, αναφορικά με τα τέλη οι εκπρόσωποι του συνδυασμού πρότειναν μείωση δημοτικών τελών (και ύδρευσης αποχέτευσης) κατά 25% για κατοικίες δημοτών που επλήγησαν λόγω covid, επαγγελματικούς χώρους και επιχειρήσεις εστίασης, πλήρη απαλλαγή των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, αλλά αύξηση κατά 30% σε πολύ μεγάλες επιχειρήσεις (τράπεζες, πολυ-καταστήματα κ.λπ.).Πρόκειται για σημαντική ελάφρυνση των δημοτών που επλήγησαν και ιδιαίτερα των ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Παράλληλα πρότειναν την αύξηση κατά 30% στα τέλη που καταβάλλουν στον δήμο τράπεζες και υπεραγορές (π.χ. σουπερμάρκετ), δηλαδή επιχειρήσεις που είτε δεν επλήγησαν από την πανδημία είτε αύξησαν την κερδοφορία τους στις δεδομένες συνθήκες.

Προϋπολογισμός 2021 και σχέδιο τουριστικής προβολής

Σχετικά με τον προϋπολογισμό οι ίδιοι ανέφεραν ότι είναι μη βιώσιμος, εντοπίζοντας το πρόβλημα στα τακτικά και τα έκτακτα έσοδα και έξοδα. Τόνισαν μάλιστα ότι το πιο σημαντικό κομμάτι στην οικονομία ενός Δήμου είναι η είσπραξη των εσόδων και εκεί πρέπει να επικεντρωθεί η προσπάθεια όλων, ώστε να επιτευχθεί η μεγαλύτερη εισπραξιμότητα  των ληξιπρόθεσμων, καθώς βέβαια και η αναζήτηση τρόπων δημιουργίας νέων εσόδων για το Δήμο και η όσο το δυνατόν καλύτερη διαχείριση των δαπανών. Για την αύξηση των εσόδων του Δήμου πρότειναν τη διατήρηση του παζαριού που αποφέρει έσοδα στον Δήμο, μία επένδυση μέσω χρηματοδοτικού προγράμματος, στο Κεφαλόβρυσο στα πρότυπα του εξωτερικού, τη λειτουργία Γεωπονικής Σχολής, την αξιοποίηση του δασικού πλούτου ακόμη και τη δημιουργία νερόμυλου και νεροτριβής. Επίσης, όσον αφορά το σχέδιο τουριστικής προβολής η αντιπολίτευση θεωρεί ότι δεν υπάρχει στρατηγικό σχέδιο για την τουριστική προβολή του Δήμου. Συγκεκριμένα για το θέμα αυτό αναφέρουν τα εξής: «Οι αλλαγές που έχουν γίνει αφορούν μόνο τα ποσά, απλά για να βγει ένα λογιστικό άθροισμα 50.000€. Κακώς πάντως ανησυχείτε να συμπληρώσετε το άθροισμα των 50.000€ αφού με βάση τον Απολογισμό του 2020 δεν καταφέρατε να αξιοποιήσετε ούτε το 1/3 του ποσού…». Αναφορά έκαναν και στην ιστοσελίδα του Δήμου, μια συνεργασία που συνεχίζεται για τρίτη χρονιά, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Κλείνοντας βέβαια προτείνουν στον Δήμο να προσλάβει ή να συμβουλευτεί έναν επαγγελματία του χώρου της διαφήμισης, ώστε με τα διαθέσιμα χρήματα να επενδύσουν να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.