Τι δήλωσαν Λερογιάννης, Γκορόγιας και Σώκος

Έγκριση έλαβε το Ετήσιο Σχέδιο Προγράμματος Τουριστικής Προβολής για το έτος 2023 του Δήμου Καρπενησίου από το Δημοτικό Συμβούλιο με 10 ψήφους ΥΠΕΡ και 8 ΚΑΤΑ. Ο βασικός στόχος του Προγράμματος, σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της αποδοτικότερης προβολής του Δήμου Καρπενησίου και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή για το έτος 2023 και η αύξηση της τουριστικής κίνησης στην περιοχή, μέσα από την ενίσχυση της παρουσίας της περιοχής του Δήμου, τόσο στις υπάρχουσες, όσο και σε νέες αγορές εξειδικεύοντας το τουριστικό προϊόν σε ομάδες πληθυσμού που ταξιδεύουν εκτός αιχμής ώστε να επεκταθεί περαιτέρω το επισκέψιμο διάστημα. Περιλαμβάνονται δράσεις τουριστικής προβολής αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης, υλοποιώντας συγκεκριμένες ενέργειες συμπεριλαμβανομένης και της στελέχωσης των εκθεσιακών συμμετοχών στις κύριες αγορές της Ελλάδας, της οργάνωσης προωθητικών ενεργειών και γενικά της χρήσης όλων των απαραίτητων «εργαλείων» προσέγγισης των αγορών–στόχων.

 Οι δράσεις

Οι δράσεις που προτείνονται είναι:

1. Παραγωγή, εκτύπωση και επανεκτύπωση εντύπων και διαφημιστικού υλικού (Ελληνικά /Αγγλικά). Η δράση περιλαμβάνει την παραγωγή και εκτύπωση διαφημιστικών εντύπων καθώς και την επανεκτύπωση φυλλαδίων – χαρτών με συγκεκριμένους πολιτιστικούς χώρους, όπως και παραγωγή διαφημιστικού υλικού. Προϋπολογισμός: 6.000 ευρώ.

2. Διαφημιστικές καταχωρήσεις και ενέργειες. Η δράση περιλαμβάνει την υλοποίηση διαφημιστικών ενεργειών για την προώθηση και προβολή των τουριστικών πόρων του Δήμου Καρπενησίου καθώς και την προσέλκυση επισκεπτών. Η ενέργεια αυτή μπορεί να λάβει χώρα και σε συνεργασία και με τουριστικούς φορείς της περιοχής. Προϋπολογισμός: 5.000 ευρώ.

3. Φιλοξενία τουριστικών παραγόντων και δημοσιογράφων που σχετίζονται με την προώθηση του τουρισμού. Η δράση περιλαμβάνει τη φιλοξενία και ξενάγηση τουριστικών φορέων, touroperators, δημοσιογράφων και bloggers από την Ελλάδα και το Εξωτερικό στο Δήμο Καρπενησίου σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, σε συνεργασία και με άλλους φορείς του τουρισμού του Νομού Ευρυτανίας, στο πλαίσιο των ενεργειών τουριστικής προβολής του Δήμου.Θα επιμεριστούν σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν εντός του έτους. Προϋπολογισμός: 2.000 ευρώ.

4. Αναμνηστικά – Διαφημιστικά Δώρα – Παραγωγή διαφημιστικού προωθητικού υλικού με το λογότυπο του Δήμου. Η δράση περιλαμβάνει την προμήθεια αναμνηστικών δώρων που θα μοιράζονται στις τουριστικές εκθέσεις ή θα προσφέρονται σε κατάλληλα επιλεγμένα πρόσωπα,που μπορούν να ενισχύσουν την διαδικασία προβολής του Δήμου Καρπενησίου,κατά τις επαφές μας με πράκτορες και δημοσιογράφους, με φορείς και οργανισμούς που επισκέπτονται την περιοχή μας, στα πλαίσια ταξιδιών γνωριμίας. Ενδεικτικά αναφέρουμε, στυλό, τσάντες, μπλούζες, κα.Θα επιμεριστούν σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν εντός του έτους. Προϋπολογισμός: 3.000 ευρώ.

5. Συμμετοχή σε εκθέσεις και ανεξάρτητες προωθητικές ενέργειες. Η δράση περιλαμβάνει:1. Συμμετοχή του Δήμου Καρπενησίου σε εκθέσεις τουρισμού – τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό – το έτος 2021, με στόχο τη βέλτιστη τουριστική προβολή και διαφήμιση του Δήμου Καρπενησίου, όπως αυτή επιτυγχάνεται από τη συμμετοχή σε εκθέσεις που αφορούν τον τομέα του Τουρισμού μέσω των οποίων δύναται να διαμορφωθούν ευνοϊκές συνθήκες για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών στον Δήμο Καρπενησίου.2.Προωθητικές ενέργειες για την προβολή του Δήμου Καρπενησίου ως τουριστικού προορισμού (πχ περίπτερο σε πλατείες πόλεων, εμπορικά κέντρα κτλ, διαφημίσειςσε κτίρια, οχήματα κτλ).Θα επιμεριστούν σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν εντός του έτους. Προϋπολογισμός: 3.000 ευρώ.

6.Δίκτυα πληροφόρησης. Η δράση περιλαμβάνει:1.Δημιουργία θεματικών βίντεο που θα προβάλλουν δραστηριότητες και εκδηλώσεις του Δήμου, στις οποίες μπορεί να συμμετάσχει ο επισκέπτης, και θα χρησιμοποιούνται τόσο στην ιστοσελίδα και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης του Δήμου, αλλά και στις τουριστικές εκθέσεις για τη βέλτιστη προβολή και προώθηση του Δήμου.2. Μετάφραση κειμένων τουριστικής ιστοσελίδας του Δήμου σε αγγλικά και εβραϊκά.3. Ανάπτυξη της ιστοσελίδας visitkarpenissi.gr και προώθησή της στα socialmedia. Προϋπολογισμός: 9.000 ευρώ.

7. Διοργάνωση ημερίδων, σεμιναρίων για την ενημέρωση και εκπαίδευση των επιχειρηματιών τουρισμού του Δήμου Καρπενησίου. Η δράση περιλαμβάνει την διοργάνωση ημερίδων και σεμιναρίων σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και άλλους φορείς του Τουρισμού, ώστε να εκπαιδευτούν οι επιχειρηματίες για το τουριστικό προϊόν του Δήμου Καρπενησίου, ώστε να προσφέρουν καλύτερες πληροφορίες και υπηρεσίες για τους επισκέπτες. Επίσης να εκπαιδευτούν για το πως λειτουργεί η τουριστική αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο και να λάβουν συμβουλευτικές προτάσεις για το πώς μπορούν να αναβαθμίσουν τα καταλύματα τους, τις υπηρεσίεςτους και τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τον πελάτη τους (customerorientedservice). Τέλος, να μάθουν πως μπορούν να αναβαθμίσουν και να διαχειριστούν τις ιστοσελίδες τους καθώς και την παρουσία τους στα socialmedia (Facebook, Instagram, Twitter, κλπ).Προϋπολογισμός: 2.000 ευρώ.

Οι θέσεις των υπόλοιπων επικεφαλής

Η θέση Λερογιάννη

Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης κ.Λερογιάννης Δημήτριος μεταξύ άλλων είπε ότι θεωρεί αποτυχία το γεγονός ότι δεν μπορεί ο Δήμος να ξοδέψει 50.000ευρώγια την τουριστική προβολή. Επίσης αναφέρθηκε στη θέση που βρίσκεται το Καρπενήσι, αναζητώντας στο Google χειμερινές διακοπές Ελλάδα, η οποία είναι κάτω από δώδεκα, καταλήγοντας ότι κάτι γίνεται λάθος.

Η θέση Γκορόγια

Ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης κ. Γκορόγιας Δημήτριος μεταξύ άλλων είπε ότι θα πρέπει η δημοτική αρχή να φέρει μια έκθεση αποτίμησης, της δράσης ενίσχυσης και προβολής του τουρισμού για το δήμο μας. Επίσης είπε ότι έχει αποφασιστεί για αυτό τον τόπο, ότι ο μόνος δρόμος ανάπτυξης του, είναι ο
τουρισμός ενώ η παράταξή τους, φαντάζεται μία ισχυρή απασχόληση για το νομό
Ευρυτανίας, η οποία μπορεί να συνδέει τα διάφορα κομμάτια, όπως την
κτηνοτροφική παραγωγή, την μικρή γεωργική παραγωγή, την αξιοποίηση του
δασικού πλούτου και να μην είναι ούτε σε αντίθεση, ούτε σε αντιδιαστολή, με τον
τουρισμό. Κλείνοντας είπε ο τουρισμός που συνδέεται με την φύση, δηλαδή ο
αγροτουριστικός, σε κανένα μέρος της Ελλάδος και ειδικά στο τόπο μας, δεν θα
μπορέσει να είναι αποκομμένος από βασικές παραγωγές. Συνεχίζοντας απείχε από την ψηφοφορία.

Η θέση Σώκου

Ο δημοτικός σύμβουλος και μέλος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής του Δήμου κ.Σώκος Γεώργιος μεταξύ άλλων είπε ότι δεν μπορούν να το ψηφίσουν το παραπάνω σχέδιο τουριστικής προβολής, γιατί τα 30.000€ είναι λίγα, και ότι έχουμε να προσφέρουμε για οικονομική ανάπτυξη στον τόπο μας είναι ο τουρισμός. Ακόμα και στο κομμάτι το δημογραφικό, ο τουρισμός μπορεί να κρατήσει και να φέρει κι άλλες οικογένειες, να μείνουν. Κάθε χρόνο μειώνονται τα χρήματα για την τουριστική προβολή του Δήμου, το ποσό των 50.000€ δεν μπορεί ποτέ να διατεθεί ολόκληρο. Αναφέρθηκε στην λειτουργία τουριστικού γραφείου, στην πρόσληψη ειδικού σύμβουλου με πτυχίο στις τουριστικές σπουδές και στην έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού στον τουρισμό. Συνεχίζοντας είπε ότι από το 2015 μέχρι το2020 συνολικά έχουν ψηφιστεί 300.000€ περίπου για τουριστική προβολή. Έχουν ξοδευτεί 134.000€ και περίπου 165.000€ έμειναν αδιάθετα. Όλα αυτά κάθε χρόνο θα μπορούσαν να διατεθούν για μία διαφήμιση στο ίντερνετ, στο Facebook, στο instagram. Όταν περισσεύουν 35.000€ και είναι Δεκέμβριος, μπορείς να κάνεις διαφήμιση σε οποιοδήποτε κανάλι. Κλείνοντας είπε ότι το ποσό των 165.000€ θα μπορούσε κάθε χρόνο, να διατεθεί για τη δημιουργία ενός θεματικού πάρκου στο Κεφαλόβρυσο, μόνο για τα Χριστούγεννα, ή θεματικό πάρκο για το καλοκαίρι.