Επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ στην επόμενη πενταετία, θα πραγματοποιήσουν οι Γερμανοί επενδυτές που απέκτησαν το 75% της «Ελληνικά Υδατοδρόμια ΙΚΕ». 

Οι newcomers μέσα στις επόμενες ημέρες ιδρύουν την αεροπορική εταιρεία υδροπλάνων που την άνοιξη του 2022 θα αρχίσει να εκτελεί πτήσεις στα Ιόνια νησιά ως Πάτρα, ανοίγοντας φτερά ως Ηγουμενίτσα και Ιωάννινα.

Τα παραπάνω είναι τα «στεγνά» στοιχεία ενός επιχειρησιακού σχεδιασμού, αλλά πέρα από αυτά υπάρχουν και τα ντεσού μίας πολύ πρόσφατης ανακοίνωσης, αυτής της έγκρισης υδάτινου πεδίου στο Miraggio Thermal Spa Resort, που δείχνουν πως ο ελληνικός τουρισμός και μάλιστα αυτός που «αφήνει χρήμα», μπορεί να ωφεληθεί σημαντικά από τα αμφίβια «ταξί».

« Τουρίστες εξωτερικού, που αποβιβάζονται στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», θα παραλαμβάνονται από ένα αμφίβιο υδροπλάνο που στη συνέχεια θα τους μεταφέρει στο Miraggio ή και σε άλλα θέρετρα, κοντά στη Θεσσαλονίκη, που θα θελήσουν να αποκτήσουν υδάτινο πεδίο», είπε στο GRTimes.gr o κ. Τάσος Γκόβας, διαχειριστής της «Ελληνικά Υδατοδρόμια», αναδόχου των διαδικασιών έγκρισης αυτού του πρώτου υδάτινου πεδίου στη χώρα μας.

Από το «Μακεδονία» για το Κάνιστρο Χαλκιδικής και το Miraggio, η απόσταση, με υδροπλάνο, διανύεται σε λιγότερο από μισή ώρα, ενώ οδικώς είναι περί τη  μιάμιση ώρα, με καλές συνθήκες κυκλοφορίας. Στα ‘συν’ της μετακίνησης με υδροπλάνο, είναι και η διαφορετική εμπειρία για τον ταξιδιώτη, αρκεί οι αποστάσεις να μην είναι μεγάλες.

Σύμφωνα με τον κ. Γκόβα, ο ιδανικός χρόνος πτήσης με υδροπλάνο, τόσο για τον επιβάτη όσο και για την εταιρεία (εμπορικά), είναι γύρω στα 30-40 λεπτά.

«Σε ένα πιλοτικό πρόγραμμα που κάναμε μεταξύ 2004-2008, η πιο εμπορική πτήση, πάντοτε γεμάτη, ήταν Κέρκυρα- Παξοί, 15’λεπτά, σα να πηγαίνεις με ταξί. Στα άλλα νησιά,  Κεφαλονιά, Ιθάκη, Λευκάδα, οι πτήσεις είναι γύρω στο μισάωρο. Οι πιο μεγάλες πτήσεις, μίας ώρας, ήταν από Κέρκυρα για Πάτρα , ενώ πετούσαμε και για Ιταλία, Πρίντεζι- Κέρκυρα, 55 ‘ λεπτά».

Επιτέλους πτήσεις την άνοιξη του 2022

Η «Ελληνικά Υδατοδρόμια» είναι η μία από τις δύο εταιρείες που «πολεμάνε» ( σ.σ. η άλλη είναι η Hellenic Seaplanes) εδώ και χρόνια, με την ακαμψία του ελληνικού δημοσίου, προκειμένου η Ελλάδα, με την ακτογραμμή των περίπου 13.500 χιλιομέτρων και τα 230 κατοικήσιμα νησιά στα πελάγη της, να αποκτήσει δίκτυο μετακινήσεων με υδροπλάνα. (Πηγή: bestnews.gr/ Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

www.grtimes.gr)