Τα ερωτήματα προς τον Σουλιώτη και τη δημοτική αρχή

Εκτός ημερησίας διάταξης, στην 10η τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καρπενησίου, που πραγματοποιήθηκε στις 8 Ιουλίου 2020, η παράταξη «Αλλαγή Πορείας 2020» έθεσε κάποια ζητήματα που αφορούν στο Δήμο. Η τοποθέτηση της μείζονος αντιπολίτευσης και του επικεφαλής της, πραγματοποιήθηκε με τη μορφή ερωτημάτων που ζητούν απάντηση από τη δημοτική αρχή και το Δήμαρχο, κ. Νίκο Σουλιώτη. Συγκεκριμένα αναφέρουν:

«❖ Κοπή δέντρων στο προπονητικό κέντρο:  Για το συγκεκριμένο γεγονός ο δήμαρχος αναφέρθηκε δυο φορές σε συνεντεύξεις του. Πέρα από τις αποκλίσεις που γίνονται αντιληπτές στις δύο αυτές συνεντεύξεις, πιο ανησυχητική για μας ήταν η αποφυγή του να απαντήσει στις ερωτήσεις που του θέσαμε. Ακόμη και σήμερα, τον καλούμε να απαντήσει στα εξής θέματα: – Υπάρχει αντίγραφο απόφασης ανάθεσης εκτέλεσης εργασιών; – Υπάρχει αντίγραφο απόφασης ανάθεσης για άδεια περισυλλογής; – Υπάρχει άδεια μεταφοράς και σε ποιο χώρο κατέληξαν τα προϊόντα ξύλευσης; – Όσον αφορά το κόστος της συγκεκριμένης εργασίας, παρατηρούμε το εξής: σύμφωνα με την  μελέτη του έργου που θα γίνει από ιδιώτη, οι κοπές δέντρων είναι τριών κατηγοριών (που περιλαμβάνει 65 δέντρα) και το ποσό που προϋπολογίζεται είναι €3.600. Θα θέλαμε –λοιπόν- να ρωτήσουμε, μιας και το έργο έγινε με ιδία μέσα, έχει ενημερωθεί ο εργολάβος ότι αυτή η δαπάνη πρέπει να αφαιρεθεί από τον προϋπολογισμό; – Το Δασαρχείο Καρπενησίου σας διαψεύδει με απάντησή του επί της αίτησής σας, στην οποία απλά ενημερώνατε πως θα προβείτε σε καθαρισμό και κοπή δέντρων εντός του χώρου του Αθλητικού Κέντρου Καρπενησίου. Αναφέρει, λοιπόν, ότι συμφωνεί με την υλοτομία 5 ατόμων ιτιάς και 3 ατόμων πλατάνου, ενώ δεν αναφέρει πουθενά τις ακακίες. Έπειτα από προφορική επικοινωνία, ενημερωθήκαμε ότι έχει ξεκινήσει διαδικασία ελέγχου του δήμου για τον τρόπο που ενήργησε. Έχετε λάβει γνώση αυτού του γεγονότος; Καταθέσαμε, επίσης, στην Γραμματεία του Δημοτικού Συμβουλίου φωτογραφικό υλικό που αποδεικνύει πως ο Ειδικός Σύμβουλος του Δημάρχου έχει πάρει μέρος της ξυλείας. Αν όλα αυτά συνέβησαν για λίγα ξύλα και πίσω από την πλάτη του δημάρχου, αναρωτιόμαστε τι πρόκειται να κάνει στο μέλλον, ο εν λόγω ειδικός σύμβουλος, για πιο σοβαρά ζητήματα.  Θέλουμε να πιστεύουμε πως –πράγματι -όλα έγιναν εν αγνοία του δημάρχου, διότι σε διαφορετική περίπτωση θα είναι  κι ο ίδιος συνυπεύθυνος.

❖ Πρόσληψη Ειδικού Συμβούλου για θέματα Πολιτισμού και Ιστορίας: Από δημοσίευμα της ιστοσελίδας τοπικής εφημερίδας ενημερωθήκαμε για την πρόσληψη της Ελένης Σιαξαμπάνη ως ειδικής συμβούλου για θέματα Πολιτισμού και Ιστορίας. Θα θέλαμε, από μεριάς μας, να θέσουμε τα εξής ερωτήματα: – Ποιο –ακριβώς- επιχειρησιακό σχέδιο εξυπηρετεί η συγκεκριμένη πρόσληψη; – Όταν, σε προηγούμενο συμβούλιο, σας προτείναμε επίσημα (και για τρίτη φορά) την πρόσληψη Ειδικού Συμβούλου για θέματα Τουρισμού, μας απαντήσατε πως δεν υπήρχαν χρήματα για κάτι τέτοιο. Πως βρέθηκαν – λοιπόν- τα χρήματα ώστε να προχωρήσετε σ’ αυτή την πρόσληψη;

❖ Επίσκεψη Μπουρμά στο Καρπενήσι: Η αδιαφορία του Δήμου για τον Τουρισμό φαίνεται και από την απουσία εκπροσώπου του στην συνάντηση με τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Πολιτισμού, κο. Ηλία Μπουρμά. Είμαστε σίγουροι πως είναι αδύνατον –βάσει πρωτοκόλλου- να προσκλήθηκε στην συνάντηση ο Δήμαρχος Αγράφων και όχι ο Δήμαρχος Καρπενησίου. Έτσι, θα θέλαμε να σας ρωτήσουμε τον λόγο για τον οποίο δεν παραβρεθήκατε στην επίσημη αυτή επίσκεψη.

❖ Υπόθεση ξενοδοχείου Country Club: Για το συγκεκριμένο ζήτημα δεν χρειάζεται να ειπωθούν πολλά. Το γεγονός και μόνο πως ο Δήμος καταδικάστηκε πρωτόδικα σε δικαστική δαπάνη €11.000 και σε απόδοση της νομής κινητών πραγμάτων αξίας περίπου  €270.000, και σε μια δίκη που πραγματοποιήθηκε ερήμην του, είναι αρκετά για να καταλάβουν οι πολίτες τον τρόπο που χειρίζεται τα συμφέροντά τους. Σημειώνουμε –δε- πως η εξήγηση που δόθηκε –μέσω του γενικού γραμματέα του Δήμου- ήταν πως ο ορισμένος δικηγόρος για την υπόθεση δεν έλαβε το mail που του έστειλαν λόγω υπερφορωμένου mailbox. Άραγε, ποιος θα ήταν ο καταλληλότερος χαρακτηρισμός για μια τέτοια αιτιολογία;

❖ Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου: Τέλος, θεωρούμε απαράδεκτο το γεγονός πως χρειάστηκε το κλείσιμο της Ταμειακής Υπηρεσίας (μιας υπηρεσίας από την οποία εξαρτάται η φορολογική ενημερότητα του Δήμου) για τρεις μέρες (από την 1η Ιουνίου έως τις 3 Ιουνίου), εξαιτίας της μετάταξης

της υπαλλήλου, που ήταν γνωστή ήδη από τον Ιανουάριο. Και απορούμε, τι κάνατε επί 4 μήνες και για ποιο λόγο το φέρατε -ως έκτακτο- στο προηγούμενο συμβούλιο; Πέραν αυτού, όμως, το ουσιώδες και ανησυχητικό στην όλη υπόθεση είναι πως, ενώ έχουν περάσει πάνω από 40 μέρες από την μετάταξη της υπαλλήλου στην Περιφέρεια, η συγκεκριμένη κυρία παραμένει διαχειρίστρια των λογαριασμών του Δήμου, με κωδικούς e- banking, που σημαίνει πως μπορεί να κάνει οποιαδήποτε πληρωμή ή μεταφορά ποσού από αυτούς τους λογαριασμούς χωρίς κανένα όριο.»