Με POS θα πληρώνουν τα δημοτικά τέλη οι δημότες Αγράφων

2037

Τον εκσυγχρονισμό σχετικά με τον τρόπο πληρωμής των  δημοτικών τελών ζήτησαν οι δημοτικοί σύμβουλοι του Δήμου Αγράφων και για τον λόγο αυτό συνήψαν σύμβαση με τραπεζικό Ίδρυμα για την υλοποίηση της απόφασης.

Αναλυτικότερα το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αγράφων σύμφωνα με την από 24-10-2018 πρόταση – προσφορά παροχής συνεργασίας υπέγραψε σχετική σύμβαση με την Τράπεζα EUROBANK για την χρήση πέντε(5) τερματικών αποδοχής καρτών πληρωμών (πιστωτικών/χρεωστικών) και μέσων πληρωμής (P.O.S.) και υπηρεσιών Web-banking, ενέκρινε το άνοιγμα  νέων τραπεζικών  λογαριασμών για τους παραπάνω σκοπούς και όρισε την τράπεζα EUROBANK ως «Τράπεζα Οργανισμού» στο κύκλωμα ΔΙΑΣ για τα δημοτικά τέλη. Όλα τα παραπάνω θα έχουν ως στόχο  την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη αλλά και την άμεση είσπραξη των εσόδων του Δήμου Αγράφων, με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου.

Η ρύθμιση αυτή κρίθηκε απαραίτητη για τη διασφάλιση της νομιμότητας καταβολής των οφειλόμενων, σύμφωνα µε τα παραπάνω, δηλαδή για να εξασφαλίζεται η σύννομη ταμειακή διαχείριση των Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού και μάλιστα σε σχέση µε τις εισπράξεις. Δεδομένου ότι, στο πιστωτικό ίδρυμα Eurobank ανήκουν και τα καταστήματα ΕΛΤΑ που λειτουργούν στον Δήμο Αγράφων, με αποτέλεσμα οι εισπράκτορες του Δήμου  να μπορούν να καταθέτουν τα χρήματα των δημοτικών τελών καθημερινά και χωρίς κινδύνους. Για τον λόγο αυτό  η Οικονομική Υπηρεσία ζήτησε από αυτή, πρόταση οικονομική και τεχνική, για την χρήση καρτών συσκευής μέσω τερματικών συσκευών (POS) με στόχο την διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των συναλλασσόμενων με τον Δήμο. Κατόπιν το πιστωτικό ίδρυμα Eurobank, υπέβαλλε την από 24-10-2018 πρόταση παροχής τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Τα οφέλη που θα προκύψουν από την σχετική πρόταση συνεργασίας είναι σημαντικά τόσο για τον Δήμο όσο και τους πολίτες:

Για τον Δήμο θα υπάρξει πλήρης, άμεση και αναλυτική πληροφόρηση στον Οργανισμό αναφορικά με τις καταβολές των οφειλετών του μέσω του συστήματος της ΔΙΑΣ, σημαντική μείωση λειτουργικού, διαχειριστικού και εισπρακτικού κόστους καθώς και  μείωση του ρίσκου διαχειριστικού λάθους. Ακόμη, αξιοσημείωτη θα είναι η  ταχύτερη είσπραξη των οφειλών των δημοτών/οφειλετών και άμεση ενημέρωση, βελτίωση των υπηρεσιών προς τους δημότες μέσω προσφοράς εναλλακτικών Δικτύων πληρωμής. Η τραπεζική προμήθεια ανά συναλλαγή δεν αφορά τον Δήμο καθώς επιβαρύνει το Δημότη/Οφειλέτη και ποικίλει ανάλογα με την εκάστοτε τράπεζα συνεργασίας του οφειλέτη.

Για τους οφειλέτες του Δήμου σημαντική θα είναι η μείωση του κόστους και χρόνου διαχείρισης πληρωμών, η μείωση του κόστους από την έκδοση επιταγών καθώς και η ταχύτερη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση. Επιπροσθέτως, οι οφειλέτες/δημότες μας, θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις πληρωμές τους προς το Δήμο μέσω της εκάστοτε Τράπεζας συνεργασίας τους.