Η επικοινωνία του υπουργείου Ανάπτυξης με το σούπερ μάρκετ

Συγκίνηση αλλά και αντιδράσεις έχει προκαλέσει η ιστορία της ηλικιωμένης γυναίκας η οποία προσπάθησε να πάρει τρόφιμα από σούπερ μάρκετ στο Ίλιον.

Πρόκειται για μια φτωχή γυναίκα, η οποία όπως είπε στους αστυνομικούς, παίρνει μια σύνταξη που την δίνει σε δάνεια και δεν της μένουν χρήματα για να επιβιώσει.

Οι υπεύθυνοι του καταστήματος που ανήκει στην αλυσίδα Lidl, επέμειναν στο να προχωρήσουν σε μήνυση σε βάρος της προκαλώντας «θύελλα» αντιδράσεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, υπήρξε επικοινωνία του υπουργείου Ανάπτυξης με την εταιρεία και τελικά σταματούν οι νομικές διαδικασίες εις βάρος της 70χρονης.

Lidl Ελλάς: Η ανακοίνωση για το περιστατικό με την ηλικιωμένη στο Ίλιον

Ανακοίνωση εξέδωσε η Lidl Ελλάς για το περιστατικό με την ηλικιωμένη που «πιάστηκε» να κλέβει τρόφιμα από σούπερ μάρκετ της αλυσίδας στο Ίλιον.

Μεταξύ άλλων, η εταιρεία αναφέρει ότι «η διοίκηση έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε».

Τονίζει ακόμη ότι “το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας, μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία”.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της Lidl Hellas για το περιστατικό με την ηλικιωμένη στο Ίλιον

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.

Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».

Το χρονικό της υπόθεσης

Το περιστατικό συνέβη το περασμένο Σάββατο.

Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε το Open, η ηλικιωμένη γυναίκα είχε βάλει στην τσάντα της κρέας και τυρί, η αξία των οποίων ήταν περίπου 30 ευρώ.

Οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ την έπιασαν στα “πράσα” με την ηλικιωμένη να νιώθει μεγάλη ντροπή.

Αν και οι υπόλοιποι πελάτες του καταστήματος προθυμοποιήθηκαν να πληρώσουν οι ίδιοι το αντίτιμο όσων είχε βάλει κρυφά στην τσάντα της η γυναίκα, η πλευρά του σούπερ μάρκετ ήταν ανένδοτη.

Η ηλικιωμένη κατέληξε στο Τμήμα όπου ισχυρίστηκε ότι το έκανε από φτώχεια καθώς τη σύνταξη που παίρνει την δίνει σε δάνεια και δεν της μένουν χρήματα για να επιβιώσει.

Οι αστυνομικοί συγκινήθηκαν και προσπάθησαν να πείσουν την άλλη πλευρά να αποσύρει τη μήνυση ώστε να λήξει το ζήτημα.

Ωστόσο οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ ήταν κάθετοι πως αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος για τέτοιες περιπτώσεις.

Γείτονες της γυναίκας αποκάλυψαν στην εκπομπή του Open πως η ηλικιωμένη κατέληξε χθες τη νύχτα στο νοσοκομείο έπειτα από χάπια που πήρε για να αυτοκτονήσει επειδή δεν άντεξε τον διασυρμό.

Η ηλικιωμένη έχει δύο παιδιά και δεν ήθελε να φτάσει αυτό το περιστατικό στα αυτιά τους.

(Πηγή: enikos.gr)