Κάτω από τη μύτη

146
Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας logo

Το τελευταίο διάστημα, η Περιφερειακή Αρχή Στερεάς Ελλάδας έχει επιδοθεί σε έναν «επικοινωνιακό μαραθώνιο», κατακλύζοντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με μονταρισμένα βιντεάκια αυτοπροβολής. Ο αντιπεριφερειάρχης Άρης Τάσιος, εμφανίζεται να παρουσιάζει με ύφος ρεπόρτερ τα έργα της Περιφέρειας — από ασφαλτοστρώσεις λίγων χιλιομέτρων έως έργα που βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη — μεταδίδοντας μια εικόνα σχεδόν προεκλογικής ευφορίας.

Το ερώτημα, όμως, είναι εύλογο: πρόκειται για προσπάθεια ανάκτησης της χαμένης δημοφιλίας της Περιφερειακής Αρχής ή για ουσιαστική ενημέρωση των πολιτών; Και, κυρίως, από ποιους πόρους καλύπτεται η δαπάνη των βίντεο;