Παραλαβές έργων, οικονομικές ρυθμίσεις, δημοτικά οχήματα και εργασιακά θέματα στην ατζέντα της Δημοτικής Επιτροπής Αγράφων

318
dimos agrafon logo

Στο Κερασοχώρι, στις 7 Ιουνίου 2025 και ώρα 11:00 π.μ, πραγματοποιήθηκε η 14η Τακτική Μεικτή Συνεδρίαση του Δήμου Αγράφων για την συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:

  • Ορισμός υπολόγου για την χορήγηση νέας παροχής ισχύος 25kVA, με αριθμό 42124626, και την σύνδεση στο δίκτυο μέσης/χαμηλής τάσης του κοινοτικού κτηρίου (πρώην σχολείο) στη θέση «Αμπάρες» της Δ.Κ Παλαιοκατούνας
  • Έγκριση κίνησης υπηρεσιακού οχήματος – επιβατηγού (SUZUKISX4) ΚTY 3024 εκτός ορίων Περιφερειακής Ενότητας Ευρυτανίας (επιβεβλημένη μετακίνηση) και δαπανών μετακίνησης και ημερήσιας αποζημίωσης του Δημάρχου στην ΑΘΗΝΑ και εξειδίκευση πίστωσης
  • Συγκρότηση Επιτροπής Παραλαβής του έργου «ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ Δ.Ε. ΦΡΑΓΚΙΣΤΑΣ» της Δημοτικής Ενότητας Φραγκίστας του Δήμου Αγράφων (άρθρο 170 του Ν. 4412/2016)
  • Συγκρότηση Επιτροπής Παραλαβής του έργου «ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΔΟΠΟΙΙΑ Τ.Κ. ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙΟΥ Δ.Ε. ΑΓΡΑΦΩΝ ΕΤΟΥΣ 2022» της Δημοτικής Ενότητας Αγράφων του Δήμου Αγράφων (άρθρο 170 του Ν. 4412/2016)
  • Συζήτηση και λήψη απόφασης για ετήσιο προγραμματισμό ανθρώπινου δυναμικού δημόσιας διοίκησης έτους 2026