Με Κοινή Υπουργική Απόφαση των κ.κ. Κ. Πιερρακάκη και Γ. Γεωργαντά, που δημοσιεύτηκε στο Φ.Ε.Κ. Β’ 86/15.1.2021, καθορίστηκε η διαδικασία ενημέρωσης και επιβεβαίωσης της προγραμματισμένης ημερομηνίας εμβολιασμού του πολίτη μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

 Όπως ορίζεται στο αρ.1, κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να ελέγξει αν ανήκει σε κάποια από τις ομάδες προς εμβολιασμό, σύμφωνα με τα κριτήρια της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, μέσω εξυπηρέτησης από Υπάλληλο του ΚΕΠ.  Ο Υπάλληλος του ΚΕΠ εισέρχεται στην ιστοσελίδα http://emvolio.gov.gr και διαπιστώνει αν το φυσικό πρόσωπο πληροί τα κριτήρια της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών προκειμένου να προγραμματίσει την ημερομηνία συνεδρίας εμβολιασμού, εισάγοντας το επώνυμο και τον ΑΜΚΑ του φυσικού προσώπου.

Τα φυσικά πρόσωπα, που πληρούν τα κριτήρια της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, μπορούν να προγραμματίσουν την ημερομηνία συνεδρίας εμβολιασμού μέσω πιστοποιημένου Υπαλλήλου του ΚΕΠ. Ο Υπάλληλος του ΚΕΠ εισέρχεται στην Πλατφόρμα Διαχείρισης Συνεδριών Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού, η οποία λειτουργεί μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ) κατόπιν αυθεντικοποίησής του με τους Κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης. Στη συνέχεια εισάγει τον ΑΜΚΑ του φυσικού προσώπου, ο οποίος μπορεί να επιλέξει το εμβολιαστικό κέντρο που επιθυμεί από μία λίστα που εμφανίζεται στην οθόνη. Η Πλατφόρμα Διαχείρισης Συνεδριών Εμβολιασμού παρουσιάζει τα διαθέσιμα χρονικά διαστήματα για τα οποία μπορεί το φυσικό πρόσωπο να προγραμματίσει τη συνεδρία εμβολιασμού. Μετά την επιλογή του επιθυμητού χρονικού διαστήματος προτείνονται τα διαθέσιμα χρονικά διαστήματα για τον προγραμματισμό του επαναληπτικού εμβολιασμού του φυσικού προσώπου, με την επιλογή του οποίου ολοκληρώνεται η διαδικασία.  

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας το φυσικό πρόσωπο λαμβάνει τον μοναδικό κωδικό αριθμό ραντεβού, μοναδικό αναγνωριστικό αριθμό επαλήθευσης (QR Code) καθώς και τις ακριβείς ώρες της προγραμματισμένης συνεδρίας εμβολιασμού.

Για την εξυπηρέτηση των χρηστών του πληροφοριακού συστήματος, διατίθεται εγχειρίδιο χρήσης της ηλεκτρονικής εφαρμογής, καθώς και υπηρεσία εξυπηρέτησης των χρηστών (help desk) για την αναφορά και επίλυση προβλημάτων και την παροχή οδηγιών.

Σύμφωνα με το αρ.2 της ΚΥΑ, η διαδικασία διαχείρισης και επιβεβαίωσης συνεδρίας εμβολιασμού δύναται να πραγματοποιείται και με Υπεύθυνη Δήλωση εκπροσώπου. (πηγή: airetos.gr)