Παράταση δίδεται από το Δήμο Αγράφων έως 30 Ιουνίου 2020 για την υποβολή αρχικής ή διορθωμένης δήλωσης τετραγωνικών μέτρων ακινήτων, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα https://tetragonika.govapp.gr/. Όσον αφορά την υποβολή της διορθωτικής δήλωσης απαιτείται μόνο η ταυτοποίηση με τους κωδικούς που χρησιμοποιούνται για την είσοδο στο Taxisnet. Υπενθυμίζεται, ότι οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αίτηση προκειμένου να γίνει διόρθωση ανάμεσα στα τετραγωνικά μέτρα των ακινήτων τους που είναι δηλωμένα στο Ε9 και σε εκείνα με βάση τα οποία γίνεται η χρέωση των δημοτικών τελών. Επιπλέον λόγω ότι στο διάστημα έως 30 Ιουνίου 2020 θα πραγματοποιηθούν και οι φορολογικές δηλώσεις μπορούν να κάνουν επαλήθευση στα στοιχεία του Ε9 μέσω του λογιστή τους  και να τα διορθώσουν με ταυτόχρονη διόρθωση -δήλωση στην  ηλεκτρονική πλατφόρμα https://tetragonika.govapp.gr/. Η παράταση αυτή δόθηκε στο πλαίσιο λήψης μέτρων πρόληψης και προστασίας της δημόσιας υγείας έναντι του κορωνοϊού, και δεδομένου ότι ήδη ο Δήμος λειτουργεί με ελλιπές προσωπικό, περιορίζοντας στο απολύτως αναγκαίο την προσέλευση του κοινού. Επίσης σε όλο αυτό συμπεριλήφθηκε και η αδυναμία των ηλικιωμένων να χρησιμοποιήσουν την ηλεκτρονική πλατφόρμα και το γεγονός ότι οι περισσότεροι εξ αυτών δεν μπορούν πλέον, λόγω των μέτρων πρόληψης για τον κορωνοϊό, να προσέλθουν αυτοπροσώπως στους Δήμους για να υποβάλλουν αιτήσεις διόρθωσης. Μέχρι την συγκεκριμένη ημερομηνία η διορθωτική δήλωση υποβάλλεται χωρίς πρόστιμα για τη μην υποβολή ή την υποβολή προηγούμενης ανακριβούς δήλωσης.

Με προγραμματισμένη συνάντηση η παρουσία σε υπηρεσίες

Εάν το αίτημα του ενδιαφερομένου δεν είναι εφικτό να ικανοποιηθεί με την ανωτέρω διαδικασία και κρίνεται απολύτως αναγκαία η φυσική του παρουσία, τότε η προσέλευση αυτού ή του νόμιμου εκπροσώπου του στην υπηρεσία, πραγματοποιείται αποκλειστικά κατόπιν προγραμματισμένης συνάντησης. Για να πραγματοποιηθεί συνάντηση του συναλλασσόμενου ή του νόμιμου εκπροσώπου με την Υπηρεσία, θα πρέπει να αποστείλει γραπτώς το αίτημά του με fax ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικής επικοινωνίας. Δεν μπορεί να δηλωθεί μετακίνηση σε δημόσια υπηρεσία χωρίς προγραμματισμένη συνάντηση λόγω απαγόρευσης κυκλοφορίας. Οι υπεύθυνοι θα λαμβάνουν τα αιτήματα των συναλλασσόμενων πολιτών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά. Υποχρεωτικά στο email του ο συναλλασσόμενος θα αναφέρει τα στοιχεία επικοινωνίας του (επιβεβαίωση email και τηλέφωνο).

Πληροφορίες :  Λάμπρου Απόστολος Τηλέφωνο :2237351126,2237351100Fax : 2237351128,2237351313Email : apostolis.lamprou@0561.syzefxis.gov.gr