Την ανάθεση για την υπηρεσία «ΥΠΗΡΕΣΙΑ: Μαγνητοφώνηση, απομαγνητοφώνηση, ηλεκτρονική επεξεργασία και βιβλιοδέτηση των πρακτικών του Δ.Σ. (τέλη 2022)» όπως ειδικότερα περιγράφεται στην από 9423/25-11-2022 τεχνική περιγραφή του Τμήματος Διοικητικών Υπηρεσιών αποφάσισε ο Δήμαρχος Αγράφων, Αλέξης Καρδαμπίκης.

Η ανάθεση έγινε στον ανάδοχο Σώκο Γεώργιο «Υπηρεσίες αναπαραγωγής εγγράφων» με έδρα το Καρπενήσι, συνολικού ποσού 4.017,60 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, σύμφωνα με την οικονομική προσφορά του. Ο ανάδοχος υπόκειται σε όλους τους βάσει των κείμενων διατάξεων φόρους, τέλη και κρατήσεις που θα ισχύουν κατά την ημέρα της διενέργειας της υπηρεσίας, εκτός του Φ.Π.Α. που βαρύνει το Δήμο. Η πληρωμή του συμβατικού ποσού θα γίνει με την έκδοση χρηματικού εντάλματος πληρωμής, μετά την υποβολή τιμολογίου από τον προμηθευτή και την προσκόμιση των νομίμων δικαιολογητικών. Στη σύμβαση που θα συναφθεί θα αναφερθούν ειδικότεροι όροι για την ορθή, απρόσκοπτη και σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές εκτέλεσης των προς ανάθεση υπηρεσιών.