Τα στατιστικά και οι βαθμολογίες από τα Λύκεια της Ευρυτανίας

Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες των υποψηφίων των πανελληνίων εξετάσεων 2020 σε όλα τα λύκεια της χώρας την Παρασκευή 10 Ιουλίου 2020. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΓΕΛ Καρπενησίου, λίγοι είναι οι υποψήφιοι οι οποίοι ξεπέρασαν τα 17.000 μόρια ενώ μόνο τρεις άγγιξαν τα 18.000 μόρια. Οι δύσκολες συνθήκες της πανδημίας με την παράταση διεξαγωγής των πανελληνίωνφαίνεται πως δε βοήθησαν ιδιαίτερα τους συμμετέχοντες. Από τα μαθήματα εκείνο που δυσκόλεψε σημαντικά τους υποψηφίους ήταν το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία μόλις το 3.20%, ήτοι 352 από τους 11.017 μαθητές πανελλαδικά κατάφεραν να γράψουν πάνω από 17, ενώ το δεύτερο μάθημα που φάνηκε να δυσκόλεψε τους υποψηφίους ήταν αυτό της Χημείας,στο οποίο μόλις 505 μαθητές πανελλαδικά κατάφεραν να γράψουν πάνω από 18. Αναφορικά με τις ομάδες προσανατολισμού στον ΓΕΛ Καρπενησίου τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι βαθμολογία από 15.000 έως 18.000 σημείωσαν 9 από τους 15 μαθητές των θετικών σπουδών, μόλις 2 από τους 5 στις σπουδές υγείας, 8 από τους 27 μαθητές στις ανθρωπιστικές σπουδές και 6 από τους 26 στις σπουδές οικονομίας και πληροφορικής, ενώ 23 από τους 73 μαθητές σημείωσαν βαθμολογία μικρότερη των 10.000 μορίων.Τη φετινή χρονιά σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις οι βάσεις, οι οποίες θα ανακοινωθούν τον Αύγουστο, θα σημειώσουν σημαντική πτώση.

Οι πρώτοι των πρώτων στην Ευρυτανία

Επιτυχίες σημειώθηκαν και φέτος στην Ευρυτανία, ενώ τρεις ήταν οι μαθητές που σημείωσαν την υψηλότερη βαθμολογία.  Πρώτος είναι ο Τσώλης Λάμπροςμε 18.225 μόρια, από την ομάδα προσανατολισμού οικονομίας και πληροφορικής, δεύτερη είναι η Σαϊνη Χριστίνα – Μαρίνα με 18.075 μόρια από την ομάδα προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών και τρίτη είναι η Σιταρά Παρασκευή με 17.825 μόρια επίσης από την ομάδα προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών. Στο Λύκειο Γρανίτσας πρώτη σε βαθμολογία με μόρια πάνω από 15.000 είναι η Μηλιά Μαγδαληνή, από την ομάδα προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών, ενώ δεύτερη είναι η Τσιαμάκη Μαρία με πάνω από 8.000 μόρια από την ομάδα προσανατολισμού οικονομίας και πληροφορικής. Από το λύκειο Κερασοχωρίου πρώτη ανάμεσα σε πέντε άλλους υποψηφίους αναδείχτηκε η Μπισμπίκη Μαρία με 14.400 μόρια. Ακόμη από το λύκειο Ραπτοπούλου την υψηλότερη βαθμολογία σημείωσε η Αζούκη Μαρία με 16.975 μόρια από την ομάδα προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών και η Ντασιώτη Αλεξάνδρα με 14.975 μόρια από την ομάδα προσανατολισμού οικονομίας και πληροφορικής.

Σαϊνη Χριστίνα

‘’Μέσα σε μία τόσο ψυχοφθόρα διαδικασία όπως είναι οι Πανελλήνιες, αυτό που με βοήθησε να ανταπεξέλθω ήταν η αφοσίωση στον στόχο μου και η προσήλωση στο διάβασμα και τις υποχρεώσεις μου. Φυσικά, είναι αναγκαίο να υπάρχει ελεύθερος χρόνος, γιατί όλοι χρειαζόμαστε ξεκούραση. Σίγουρα θυσιάσαμε τις βόλτες, τους καφέδες, την παρέα μας, άλλοι περισσότερο άλλοι λιγότερο. Σημαντικός παράγοντας υπήρξε και η καραντίνα που βιώσαμε. Εμένα με βοήθησε στο διάβασμα, καθώς είχα περισσότερο χρόνο μέσα στην ημέρα να καλύψω τυχόν κενά και να κάνω πιο συστηματικές επαναλήψεις. Σημαντική προϋπόθεση για να πετύχει ένας μαθητής τον στόχο του είναι ο σωστός προγραμματισμός, μία σταθερή ροή διαβάσματος, με διαλείμματα φυσικά, χωρίς να ξεφεύγει όμως από το πρόγραμμά του. Οι βαθμοί που σημείωσα ήταν Έκθεση: 14,4 Κοινωνιολογία: 20, Ιστορία : 19,8 και Αρχαία : 18,1. Στόχος μου είναι να περάσω στο τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας του ΕΚΠΑ, καθώς αγαπώ την αγγλική γλώσσα και θα ήθελα να εμβαθύνω περισσότερο σε αυτήν’’.

Σιταρά Παρασκευή

’Ήταν μια δύσκολη χρονιά και αρκετά απαιτητική καθώς ήρθαμε αντιμέτωποι τόσο με τις κυβερνητικές αποφάσεις όπως την εισαγωγή ενός νέου μαθήματος, της κοινωνιολογίας και την αλλαγή του σχολικού βιβλίου των αρχαίων όσο και με την πρωτόγνωρη για τη γενιά μας πανδημία που έπληξε την ανθρωπότητα.Το κλειδί είναι η προσήλωση στον στόχο, η επιμονή και κυρίως η υπομονή.Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι οι πανελλαδικές δεν είναι αυτοσκοπός, είναι απλώς ένα μέσο για την επίτευξη του στόχου μας.Παράλληλα,χρειάζεται καλή οργάνωση της μελέτης,χωρίς υπερβολές και χωρίς να υπερβαίνουμε τα όρια και τις αντοχές μας. Πρέπει να είσαι καλά για να αποδώσεις.Η συμβουλή μου,λοιπόν, είναι σωστές βάσεις,κατάλληλη προετοιμασία και καλός ύπνος και φυσικά να βρίσκεται ο απαιτούμενος ελεύθερος χρόνος για να ηρεμούμε και να διατηρούμε την πνευματική μας διαύγεια αλλά και την ψυχική μας υγεία.Οφείλω,τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους μου τους καθηγητές που βρίσκονταν πάντοτε δίπλα μας και με επαγγελματισμό αλλά κυρίως με πολλή αγάπη μας προετοίμασαν για τον αγώνα αυτόν,όπως και στους γονείς  μου που με στήριξαν ψυχολογικά.Στόχος μου είναι το παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσηςστο Αριστοτέλειο και στη συνέχεια ένα καλό μεταπτυχιακό με προοπτικές.Η βαθμολογία που σημείωσα ήταν Έκθεση 17.3, Αρχαία  17.2, Κοινωνιολογία 18.4, Ιστορία 18.4’’

Αλεξάνδρα Ντασιώτη

Ήταν μια απαιτητική χρονιά, που όλοι μας κληθήκαμε να πιστέψουμε στον εαυτό μας και να έχουμε επιμονή και προσήλωση σε αυτό που στοχεύαμε να πετύχουμε. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την κούραση και τα νεύρα των παιδιών της τρίτης λυκείου, που όμως πάρα τις δυσκολίες που επέφερε η πανδημία καθώς και τα εμπόδια που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι μαθητές των απομακρυσμένων περιοχών, κατάφεραν να ανταπεξέλθουν. Όλοι ήμασταν συνοδοιπόροι σε έναν δύσκολο αγώνα. Θα ήθελα λοιπόν να ευχαριστήσω όλους όσους στάθηκαν δίπλα μου, εκπαιδευτικούς, γονείς και φίλους που με βοήθησαν να πετύχω αυτό που επιθυμούσα και να ευχηθώ καλή σταδιοδρομία σε όλους τους συνομηλίκους μου που με την επιτυχία τους αυτή έφτασαν ένα βήμα πιο κοντά στα όνειρα τους, αλλά ακόμη και σε αυτούς που δεν το κατάφεραν. Εξάλλου τίποτα δεν τελειώνει εδώ, αντίθετα, όλα τώρα αρχίζουν!

Η διευθύντρια κ. Πολάκη Φανή και οι εκπαιδευτικοί του Γενικού Λυκείου Καρπενησίου εύχονται «Θερμά συγχαρητήρια στους επιτυχόντες και καλή σταδιοδρομία. Καλή δύναμη σε όσους δεν κατάφεραν να επιτύχουν τους στόχους τους, αλλά να παραμείνουν αισιόδοξοι συνεχίζοντας την προσπάθειά τους».