Γράφει o Αλέξανδρος Χουλιαράς

Ημέρα του Έρωτος έρχεται και όλες και όλοι οι απανταχού και οι ανά τους αιώνες πρωταγωνιστές των βουκολικών Ερώτων, με υποχρεώνουν να αναφερθώ τιμητικά και δειγματοληπτικά στους μεγάλους Έρωτες, που βίωσαν στην επί γης θητεία τους.

Γκουγκλάρισα στους ψυχικούς μου ατραπούς και στους ψηφιακούς λεωφόρους και βρήκα μερικές ταινίες εποχής, που αποθέωσαν κινηματογραφικά κάποιες λαμπερές μορφές, που διαλάμπουν αιώνια μέσα μας το ανέσπερο ερωτικό τους φως.

Πρώτη και καλύτερη όλων, χυμώδης και ζώσα, ήταν η Γκόλφω. Επίσης ίδιου βεληνεκούς ήταν η Κρυστάλλω, δίδαγμα πικρό στο φτωχό Λάμπρο, ότι ο πλούσιος άρχοντας δεν δέρνει μόνο… Άλλη ήταν η Αστέρω, που την ευλόγησε η εθνική μας γατούλα του Έρωτα. Άφησα τελευταία τη θρυλική και εμβληματική Μαρία την Πενταγιώτισσα, που πολλά παλληκάρια σφάχτηκαν στην ποδιά της, αλλά και πολλοί νεοέλληνες εραστές στα μετέπειτα χρόνια, αλυσιτελώς εναπόθεσαν του αισθησιασμού τους τα οράματα, σε κεντημένες ποδιές αντίστοιχων φερωνύμων υπάρξεων.

Μοιραίο το όνομα Μαρία!

Η Πενταγιώτισσα με τον άστατο και πολυτάραχο ερωτικό της βίο σηματοδότησε την Πρώτη Σεξουαλική Επανάσταση, που εξερράγη με την επιβολή της πρώτης βιομηχανικής τοιαύτης. Ήταν -και είναι- η εποχή που τα ανέκαθεν εμπορευματοποιημένα οιστρογόνα της γυναίκας, βγήκαν πλέον στο δημοπρατήριο της Αγοράς, εκεί που ο κάθε μικροαστός πλειοδοτεί, αφήνοντας και με το νόμο πλέον, ρέστο και μπουκάλα τον κάθε ξινογαλά Κίτσο, της παρακατιανής στάνης.

Οι βουκολικοί έρωτες άρχιζαν κάπως ιεραποστολικά και τέλειωναν στην καλύτερη περίπτωση με την ανάλογη γονυκλισία. Η πρώτη σεξουαλική επανάσταση αύξησε τις στάσεις κατά… εξήντα εφτά και επιπλέον διάνθησε τον Έρωτα με πολλά ποικίλματα, τρίλιες, τρίηχα και ταξίμια.

Η Δεύτερη Σεξουαλική Επανάσταση, που κυριάρχησε στο μεταίχμιο μεταξύ τρίτης και τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης (δηλαδή στην εποχή που ζούμε) πλάτυνε ακόμα πιο πέρα τον Έρωτα στον χώρο των ομοφυλοφιλικών σχέσεων (θου Κύριε φυλακήν το στόματί μου, μην και άπρεπον έπος φύγεν έρκος οδόντων!)

Από τούτη την πολυγαμία και πανγαμία η αναπτυγμένη Δύση όπως άκουσα επενοχοποίησε και την κτηνοβασία, στρώνοντας έτσι το δρόμο στην… Τρίτη Σεξουα-λική Επανάσταση.

Από όλες αυτού του είδους τις επαναστάσεις, οι πα..ρίες της κοινωνίας μας (ταξικά οι τελευταίοι του πάτου, άνεργοι και ανέστιοι) είναι αυτοί που «πληρώνουν τα γαμησιάτικα» όπως λέει ο λαός μας, σε σκληρό νόμισμα της αζήτητης τεστοστερόνης τους.

Τώρα, σοφός με τόση πείρα κατάλαβα ερωτικές Ιθάκες τι σημαίνουν. Εμπέδωσα πλέον ότι οι επί του θέματος χριστιανικές αρχές, που δεν ξέρω πόσο φιλόθεες είναι, ξέρω όμως ότι είναι σίγουρα φιλολαϊκές. Παρά ταύτα προσωπικά ως θυσιάζων και θυσιαζόμενος στο βωμό του Έρωτα, δεν θα δοξάσω τον Ακύλα και την Πρίσκιλα της καθ΄ ημάς Ορθοδοξίας, ούτε όμως και τον παρδαλό Δυτικό Βαλεντίνο, αλλά το δικό μας τσοπανόθεο των βουνών μας, τον Πάνα, τον οργάζοντα και οργιάζοντα με τις νύμφες των λόγγων μας (τις κτηνοβατικές του επιδόσεις τις χαρίζω στην αναπτυγμένη Δύση).