• Αναλυτικά όλο το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για το 2020
  • Τι δηλώνουν Τασιός, Μπουρμάς, Μπερμπερής

Εγκρίθηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, από το περιφερειακό συμβούλιο και έχει αρχίσει ήδη να εκτελείται, με στόχο το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενεργειών προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος ολόκληρης της Περιφέρειας και με προτεραιότητα τη μεγιστοποίηση της προβολής και την ανάδειξη του θεματικού τουριστικού προϊόντος τόσο στις διεθνείς αγορές όσο και στην εσωτερική αγορά.

Η Ευρυτανία στην τουριστική προβολή

Μέσα σε ένα πρόγραμμα 400.000 ευρώ περίπου, η Ευρυτανία διεκδικεί το ‘κομμάτι’ της στην προβολή με στόχο την προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερους επισκέπτες όλο τον χρόνο, βιώνοντας τα τελευταία χρόνια τεράστια κάμψη σε επισκεψιμότητα ελληνικού και ξένου κοινού. Στα πλαίσια προβολής του νομού, ως πρώτη κίνηση επελέγη η διαφημιστική καμπάνια πάνω σε υπεραστικά λεωφορεία του ΚΤΕΛ, η οποία κόστισε 20.000 ευρώ και βρίσκεται σε εξέλιξη από την αρχή του έτους. Η δαπάνη περιλαμβάνει τα κόστη εκτυπώσεων και τοποθέτησης των διαφημιστικών μακετών και την φιλοξενία τους σε δέκα λεωφορεία που κάνουν το υπεραστικό δρομολόγιο Καρπενήσι -Αθήνα, για συνολικά τέσσερεις μακέτες ετησίως το καθένα. Το διαφημιστικό υλικό θα αλλάζει συνολικά δυο μακέτες, ανά σεζόν και η Π.Ε. Ευρυτανίας στοχεύει με αυτόν τον τρόπο, να επικοινωνήσει τις ομορφιές της Ευρυτανίας, μέσω του στόλου του ΚΤΕΛ Ευρυτανίας, στους διερχόμενους.

Ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Ευρυτανίας κ. Αριστείδης Τασιός δήλωσε στον Ευρυτανικό Παλμό για το θέμα:

«Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, στο πλαίσιο των συντονισμένων δράσεών της, με ένα ολοκληρωμένο και στοχευμένο πρόγραμμα συνεχίζει την τουριστική της προβολή και το 2020 με στόχο την ανάδειξη και της Ευρυτανίας σε δημοφιλή προορισμό για τους επισκέπτες της. Με την συμμετοχή σε σημαντικές τουριστικές εκθέσεις οι οποίες έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την περιοχή μας (Τελ Αβιβ, Βερολίνο, Ουτρέχτη, Ντίσελντορφ, Λονδίνο), με τις προωθητικές ενέργειες στις εκθέσεις αυτές, με την φιλοξενία δημοσιογράφων (Press Trips) και Tour Operators, με εξωτερικές διαφημίσεις, με διαφημιστική προβολή στα ΜΜΕ, αλλά και με προβολή στα social – media, έχουμε σαν Ευρυτανία την ευκαιρία να προωθήσουμε το τουριστικό μας προϊόν. Ήδη δε οι δράσεις έχουν ξεκινήσει. Συγκεκριμένα στις αρχές του Φεβρουαρίου έχουμε προγραμματίσει εκπομπή για την προβολή της γαστρονομίας της περιοχής μας ενώ ετοιμάζουμε συγκεκριμένο προωθητικό υλικό και προωθητικές ενέργειες για την τουριστική αγορά του Ισραήλ με την συμμετοχή μας στην έκθεση του Τελ Αβίβ στις 11 και 12 Φεβρουαρίου.

Όσον αφορά τις εξωτερικές διαφημίσεις, η τουριστική προβολή του Νομού μας έχει “δρομο”λογηθεί και “τρέχει”. Εικόνες από την Ευρυτανία ταξιδεύουν παντού, μαζί με τα υπεραστικά λεωφορεία μας, προβάλλοντας το τουριστικό προϊόν του Νομού μας, προσκαλώντας έτσι τους επισκέπτες να δουν τις ομορφιές του τόπου μας από κοντά. Σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ Νομού Ευρυτανίας τοποθετήθηκαν διαφημιστικές μακέτες στα λεωφορεία που πραγματοποιούν υπεραστικά δρομολόγια. Η συγκεκριμένη δράση είναι διάρκειας ενός έτους και αφορά την επιμέλεια και την δημιουργία 4 τουριστικών μακετών, 2 για την χειμερινή περίοδο που ήδη διανύουμε και 2 για την περίοδο της άνοιξης και του καλοκαιριού, και την ενοικίαση και κάλυψη της πίσω όψης των υπεραστικών λεωφορείων του ΚΤΕΛ. Με αυτόν τον πρωτότυπο, σύγχρονο και εντυπωσιακό τρόπο προώθησης εικόνες από την Ευρυτανία ταξιδεύον μαζί με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ παντού, προβάλλοντας την περιοχή μας. Το τουριστικό προϊόν της περιοχής μας διαθέτει σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα τα οποία οφείλουμε να αναδεικνύουμε με κάθε ευκαιρία».

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, κ. Ηλίας Μπουρμάς, δήλωσε στον Ευρυτανικό Παλμό: «Βασιζόμενοι στο τρίπτυχο «Τουρισμός – Πολιτισμός- Γαστρονομία» και σε άμεση συνέργεια με όλους τους αρμόδιους φορείς υλοποιούμε ένα πρόγραμμα τουριστικής προβολής με στόχο την αύξηση του εισερχόμενου και του εσωτερικού τουρισμού αλλά και την τόνωση της υπεραξίας της Περιφερειακής Οικονομίας , με τα θετικά αποτελέσματα να είναι ήδη ορατά. Στην προσπάθεια αυτή η Ευρυτανία μας έχει ρόλο πρωταγωνιστικό, ανταποκρίνεται πλήρως στα δεδομένα που καθορίζουν το πλαίσιο δράσεων μας, συμμετέχει ενεργητικά σε αυτές και αποτελεί ένα από τα δυνατά χαρτιά της Περιφέρειάς μας, όντας ένας προορισμός που δύναται να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό επισκέπτη 12 μήνες τον χρόνο».

Η αντιπολίτευση ‘ελέγχει’ την περιφερειακή αρχή

Τι δηλώνει ο Περ. Σύμβουλος Ευρυτανίας Μωυσής Μπερμπερής

Για πρώτη φορά η αντιπολίτευση στο περιφερειακό συμβούλιο, και συγκεκριμένα η παράταξη ‘Στερεά…Υπεροχής’, αποφάσισε να έχει ενεργό δράση και θέση απέναντι στις κινήσεις της περιφερειακής αρχής ελέγχοντας την καλή πρακτική. Ο περιφερειακός σύμβουλος Ευρυτανίας κ. Μωυσής Μπερμπερής, δήλωσε στον Ευρυτανικό Παλμό:

«Υλοποιώντας απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς , αναφορικά με τη συμμετοχή και της αντιπολίτευσης στις εκδηλώσεις τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, μετείχαμε ως παράταξη Στερεά Υπεροχής στην τουριστική έκθεση της Ουτρέχτης.

Ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει για την περιφέρεια μας μοχλό οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης ενταγμένος σε μια πολυδιάστατη αναπτυξιακή πολιτική. Η περιφερειακή διοίκηση μπορεί και υποχρεούται να συμβάλλει προς αυτήν την κατεύθυνση, με επιτελικές και στοχευμένες δράσεις και στο πλαίσιο του θεσμικού της ρόλου. Αποτελεί η συμμετοχή της περιφέρειας  στις παγκόσμιες εκθέσεις αναγκαία αλλά όχι και ικανή συνθήκη για ουσιαστικά και μετρήσιμα αποτελέσματα. Απαιτείται μια συνολικότερη συστράτευση όλων των εμπλεκομένων φορέων και η δημιουργία ουσιαστικής τουριστικής συνείδησης σύμφωνα με τις νέες ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς.

 Με σεβασμό στις εργασιακές σχέσεις, με περιβαλλοντική ευαισθησία και έχοντας υπόψη ότι αποτελεί ζωτική ανάγκη και για τους Έλληνες εργαζόμενους το δικαίωμα τους στις διακοπές και την γνωριμία τους με τις ομορφιές της χώρας μας».

Το πρόγραμμα προβολής της Περιφέρειας

Η Περιφέρεια διαθέτει στο σύνολό της, μια σειρά από μοναδικά και αυθεντικά τουριστικά πλεονεκτήματα, όπως: Τοπία ιδιαίτερου φυσικού κάλους και μεγάλης αισθητικής Εθνικούς Δρυμούς και συμπλέγματα δασών, Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς (UΝΕSCΟ) Μουσεία, Αρχαιολογικούς Χώρους, Αρχαιολογικά & Βυζαντινά μνημεία, ενεργά μοναστήρια Σπήλαια, Ιαματικές πηγές, Χιονοδρομικά κέντρα, Παράκτιες ζώνες, το κλίμα της περιοχής και ένας ταξιδιωτικός τόπος ιδιαίτερα πολύμορφος, σε μια περιοχή με πολλαπλά και διαφορετικά προσφερόμενα θεματικά τουριστικά προϊόντα. Χαρακτηριστικό κοινό είναι το Ισραήλ, η Ολλανδία, η Γερμανία κλπ.), Προπονητικός Τουρισμός

Πόσο θα στοιχίσουν οι συμμετοχές στις εκθέσεις

Οι τουριστικές εκθέσεις αποτελούν τον κυριότερο χώρο προσωπικής επαφής των εκπροσώπων των προορισμών, των επαγγελματιών του τουρισμού και των φορέων τους με τουριστικούς πράκτορες, διαμορφωτές κοινής γνώμης και κοινό, προωθώντας άμεσα ή έμμεσα τον προορισμό ως σύνολο, τις θεματικές μορφές τουρισμού και τα προϊόντα αυτών. Οι προγραμματισμένες εκθέσεις και το κόστος τους είναι:

1. “VΑΚΑΝΤΙΕΒΕURS 2020”, Ολλανδία-Ουτρέχτη 15-19 Ιανουαρίου 2020. Ενδεικτικό κόστος ενοικίασης —συμμετοχής 2.500 €

2. “New York Times Travel Show 2020”, ΝέαΥόρκη- ΗΠΑ, 24 — 26 Ιανουαρίου 2020. Ενδεικτικό κόστος ενοικίασης — συμμετοχής 5.000 €

3. “Festivita 2020 – Mulhouse” Μυλούζ – Γαλλία, 31 Ιανουαρίου- 2 Φεβρουαρίου 2020. Ενδεικτικό κόστος ενοικίασης χώρου & κατασκευής περιπτέρου 10.000 €

4. ‘’26th International Mediterranean Tourism Market 2020″ Τελ Αβίβ Ισραήλ, 11 & 12 Φεβρουαρίου 2020. Ενδεικτικό κόστος ενοικίασης — συμμετοχής 3.000 €

5. “ΤΓR 2020”, Βουκουρέστι — Ρουμανία, 20 — 23 Φεβρουαρίου 2020. Ενδεικτικό κόστος ενοικίασης —συμμετοχής 4.900 € *Υπάρχει μεγάλη ζήτηση για τη συγκεκριμένη τουριστική αγορά.

6. “ΙΤΒ 2020”, Βερολίνο — Γερμανία, 4 — 8 Μαρτίου 2020. Ενδεικτικό κόστος ενοικίασης — συμμετοχής 4.200 €

7. “Tour Natur 2020” Ντίσελντορφ — Γερμανία, 4 — 6 Σεπτεμβρίου_ 2020. Ενδεικτικό κόστος ενοικίασης —συμμετοχής 2.500 €

8. “ΙFΤΜ Τοp Resa 2020” Παρίσι — Γαλλία, 22 — 24 Σεπτεμβρίου 2020. Ενδεικτικό κόστος ενοικίασης —συμμετοχής 5.000 €

9. “World Travel Market WTM 2020” Λονδίνο — Ηνωμένο Βασίλειο, 2-4 Νοεμβρίου  2020. Ενδεικτικό κόστος ενοικίασης — συμμετοχής 7.000 €

10. “Philoxenia 2020” Θεσσαλονίκη, Νοέμβριος 2020 (προς ανακοίνωση η ακριβής ημερομηνία). Ενδεικτικό κόστος ενοικίασης χώρου & κατασκευής περιπτέρου 20.000 €

11. “28τ” International Travel show-ΤΤ WARSAW 2020″, Βαρσοβία— Πολωνία, Νοέμβριος 2020(προς ανακοίνωση η ακριβής ημερομηνία). Ενδεικτικό κόστος ενοικίασης — συμμετοχής 3.500 €

Άλλες δράσεις

Μέσω καινοτόμων εργαλείων ψηφιακής προώθησης (social media, newsletter, ψηφιακές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης), η ΠεριφέρειαΣτερεάς Ελλάδας θα είναι σε Θέση να μεγιστοποιήσει την προβολή της σε συγκεκριμένες αγορές — στόχους

-Ψηφιακή Καμπάνια προώθησης: 20.000 €

-Διοργάνωση διαδικτυακού εκπαιδευτικού σεμιναρίου (on-line Training) σε επαγγελματίες τουρισμού του εξωτερικού για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας: 7.000 €

-Συντήρηση ιστοχώρου –δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας εικονικής απεικόνισης ιστοχώρου: 20.000 €

-Δημιουργία θεματικών “animation” video & εντύπων : 20.000 €

Το 2020 συμπληρώνονται 2.500 χρόνια από τη «Μάχη των Θερμοπυλών» και το 2021 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821. Στο πλαίσιο προώθησης και ενδυνάμωσης του «Μαθητικού Τουρισμού», η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Θέλει να προχωρήσει στη δημιουργία “animation video” και “animation εντύπων”, τα οποία Θα απεικονίζουν αντιστοίχως τα σημαντικότερα σημεία της Περιφέρειας για κάθε ιστορική περίοδο και Θα απευθύνονται σε μικρές ηλικίες παιδιών.

-Μαθητικός διαγωνισμός για τη δημιουργία τουριστικής ταυτότητας & λογοτύπου: 6.000 €

-Θέσπιση ετήσιου Μαθητικού διαγωνισμού “FILM OFFICE” για τη δημιουργία ταινίας μικρού μήκους: 9.000 €

-Δημιουργία εντύπων θεματικών τουριστικών προϊόντων: 20.000 €

-Δημιουργία προωθητικού υλικού: 8.000 €

-Εκπόνηση Μελέτης Εξειδίκευσης για τη δημιουργία νέων τουριστικών θεματικών προϊόντων: 15.000 €

-Εκπόνηση Μελέτης εξειδίκευσης για την προσέλκυση νέων τουριστικών αγορών: 15.000 €

-Διοργάνωση Εκπαιδευτικού σεμιναρίου — Τουριστική Εκπαίδευση: 15.000 €

-Φιλοξενία Δημοσιογράφων/Press Trips και Tour Operators/Fam Trips ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗΣ: 15.000 €

-ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΜΜΕ: 20.000 € -ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΓΧΩΡΙΑ ΜΜΕ: 30.000 €