
Στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου Αγράφων υπόψιν των μελών της τέθηκε η αναγκαιότητα συγκρότησης επιτροπής διενέργειας και αξιολόγησης διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων υπηρεσιών και εργασιών για το έτος 2025.
Η Δημοτική Επιτροπή, αφού έλαβε υπόψιν τα σχετικά άρθρα και διατάξεις, καθώς και την παραπάνω εισήγηση αποφάσισε ομόφωνα τα εξής:
- Να συγκροτήσει την Επιτροπή διενέργειας και αξιολόγησης διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων υπηρεσιών και εργασιών με μέλη:
ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ: 1) Γκορόγιας Νικόλαος – ΠΕ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ, 2)Κακαφώνης Παναγιώτης ΤΕ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ – ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ, 3) Μαρούλης Νικόλαος ΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ: 1) Σβερδίλα Ασπασία ΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ, 2) Παπαθανάσης Γρηγόρης ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ, 3) Παπαροϊδάμη Ουρανία ΤΕ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
- Να ορίσει Πρόεδρο της Επιτροπής το πρώτο τακτικό μέλος της επιτροπής (Γκορόγιας Νικόλαος) και αναπληρωτή το δεύτερο τακτικό μέλος (Κακαφώνης Παναγιώτης)
- Να καθορίσει τις αρμοδιότητες της Επιτροπής ως εξής :
Α) αξιολογεί τις προσφορές ή αιτήσεις συμμετοχής των προσφερόντων ή υποψηφίων,
Β) ελέγχει την καταλληλότητα των προσφερόντων ή υποψηφίων για τη συμμετοχή τους
στη διαδικασία σύναψης δημόσιας σύμβασης,
Γ) ελέγχει και αξιολογεί προσφορές,
Δ) στο πλαίσιο ανταγωνιστικής διαδικασίας με διαπραγμάτευση, ανταγωνιστικού
διαλόγου ή σύμπραξης καινοτομία να διαπραγματεύεται με τους προσφέροντες ή
υποψηφίους,
Ε) εισηγείται τον αποκλεισμό των προσφερόντων ή υποψηφίων από τη διαδικασία, την
απόρριψη των προσφορών, την κατακύρωση των αποτελεσμάτων, την αποδέσμευση
των εγγυήσεων, τη ματαίωση της διαδικασίας
Ζ) γνωμοδοτεί για κάθε άλλο θέμα που ανακύπτει κατά τη διαδικασία ανάθεσης
- Να καθορίσει πως η Επιτροπή θα έχει ετήσια διάρκεια (για το έτος 2025). Οι διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων που δεν θα έχουν ολοκληρωθεί εντός του έτους θα συνεχιστούν και θα ολοκληρωθούν από το ίδιο όργανο.