Εγκρίθηκε ο Ετήσιος Προγραμματισμός Προσλήψεων στον Δήμο Αγράφων για το 2026

372
pexels olly 3760069

Όλες οι θέσεις

Στο Κερασοχώρι, στις 17  Ιουνίου 2025 και ώρα 11:00 π.μ., η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Αγράφων, συνήλθε σεTAKTIKΗ – ΜΕΙΚΤΗ  Συνεδρίαση.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής, Αλέξης Καρδαμπίκης, έθεσε υπόψιν των μελών της Δημοτικής επιτροπής εισήγηση, που αφορούσε την υποβολή αιτήματος προς το Υπουργείο Εσωτερικών για την πρόσληψη τακτικού και ορισμένου χρόνου προσωπικού στον Δήμο, στο πλαίσιο του νέου ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων που προβλέπεται από τη νομοθεσία.

Το θεσμικό πλαίσιο

Σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο, ο ετήσιος προγραμματισμός προσλήψεων είναι υποχρεωτικός για τακτικό και ορισμένου χρόνου προσωπικό στον δημόσιο τομέα, με συγκεκριμένες εξαιρέσεις και διαδικασίες ανά φορέα.

Η διαδικασία περιλαμβάνει δύο κύκλους: έναν για το τακτικό προσωπικό (μόνιμο, ΙΔΑΧ και έμμισθη εντολή) και έναν για προσωπικό ορισμένου χρόνου (συμβάσεις ΙΔΟΧ, μίσθωσης έργου κ.λπ.). Η υποβολή αιτημάτων γίνεται μέσω της ειδικής εφαρμογής του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού του Δημοσίου.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου, η τελική υποβολή αιτημάτων γίνεται μόνο μετά από δύο στάδια: την αρχική καταχώριση από τον φορέα και τον έλεγχο-έγκριση από το αρμόδιο Υπουργείο.

Το αίτημα του Δήμου Αγράφων

Μετά από τις απαραίτητες βεβαιώσεις των αρμόδιων διοικητικών και οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου για την ύπαρξη κενών θέσεων και επαρκών πιστώσεων, προτάθηκε:

  • Η υποβολή αιτήματος για πρόσληψη 12 μονίμων υπαλλήλων, με ειδικότητες: ΤΕ Πληροφορικής, ΠΕ Γεωτεχνικών / Κτηνιάτρων,ΔΕ και ΤΕ Διοικητικού/Λογιστικού, ΔΕ Οδηγών, ΔΕ και ΥΕ Προσωπικού Εστίασης, ΔΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων ΠολίτωνΠΕ Μηχανικών – Τοπογράφων/ Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών.
  • Η υποβολή αιτήματος για πρόσληψη 16 υπαλλήλων ορισμένου χρόνου, με θέσεις όπως: ΥΕ Καθαριότητας Σχολικών Μονάδων, ΠΕ Πληροφορικής (Software/Hardware), ΔΕ Ηλεκτρολόγων και Υδραυλικών, ΔΕ Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων και ΔΕ Οδηγών.

Η πρόταση εγκρίθηκε ομόφωνα από τα μέλη της Δημοτικής Επιτροπής, αφού έλαβε υπόψιν την κείμενη νομοθεσία και την παραπάνω εισήγηση.

Προθεσμίες και διαδικασίες

Ο Δήμος υποχρεούται να υποβάλει τα αιτήματα εντός των προθεσμιών που ορίζει το Υπουργείο Εσωτερικών. Το πρώτο στάδιο της διαδικασίας (υποβολή αιτήσεων) ολοκληρώνεται μεταξύ 5 και 20 Ιουνίου, ενώ το δεύτερο στάδιο (έλεγχος και έγκριση από τα Υπουργεία) γίνεται μεταξύ 23 και 30 Ιουνίου 2025. Σε περίπτωση διαφωνίας με την απόφαση, προβλέπεται η δυνατότητα διοικητικής προσφυγής ή αίτησης θεραπείας εντός 15 ημερών, σύμφωνα με