Με τοποθέτησή της η ΕΛΜΕ καταδικάζει την ηλεκτρονική ψηφοφορία στις εκλογές των εκπαιδευτικών, αλλά και την πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης με τα πολλά προβλήματα και το σύστημα να πέφτει από νωρίς πανελληνίως. Χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή της αναφέρει:

«’Η παρωδία είναι μια ιδιάζουσα μορφή λογοτεχνικής δημιουργίας και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι προϋποθέτει αρκετό ταλέντο. Ας μην ξεχνάμε ότι μια παρωδία πρέπει συνεχώς να κινείται ανάμεσα στη στενή ομοιότητα με το κείμενο που διακωμωδεί (ώστε το τελευταίο να μπορεί να αναγνωριστεί πίσω από την απομίμηση), και στην επιτυχημένη διαστρέβλωσή του, ώστε εκτός των άλλων να προκαλεί και το γέλιο. Στην ουσία, πρόκειται για μια πολύ έντεχνη παραποίηση του αρχικού έργου (Λεξικό Λογοτεχνικών Όρων Γυμνασίου Λυκείου)’

Σε βιωματική μάθηση αναφορικά με τον όρο παρωδία προχωρά το Υ.ΠΑΙ.Θ. Μετά την παρωδία των εκλογών  με ηλεκτρονική κάλπη σήμερα στην πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης αντιμετωπίζουμε μια ακόμη παρωδία της εξ αποστάσεως εκπαιδευτικής διαδικασίας. Το εκσυγχρονισμένο και απολύτως έτοιμο, κατά δήλωση των υπευθύνων, σύστημα κατέρρευσε σαν ένας πύργος από τραπουλόχαρτα.

Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί προσπαθούμε ανεπιτυχώς από τη δεύτερη ώρα λειτουργίας των σχολείων να συνδεθούμε μέσω του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου στην πλατφόρμα webex της Cisco. Την ίδια ώρα στις «Άνω Ραχούλες»  της επικράτειας κάποιοι μαθητές και κάποιες μαθήτριες δεν έχουν καν τη δυνατότητα να προσπαθήσουν να συνδεθούν, καθώς δεν παρέχονται στην περιοχή που ζουν υπηρεσίες διαδικτύου.

Η παρωδία προϋποθέτει αρκετό ταλέντο, αναφέρει το σχολικό βιβλίο. Θα πρέπει να υπάρχει στενή ομοιότητα ανάμεσα στη διαδικασία που διακωμωδεί και στη διαδικασία που διακωμωδείται.

Ταλέντο δεν  υπάρχει. Και, μάλλον,δεν πρόκειται για κωμωδία, αλλά για κακοστημένη φάρσα. Μόνο που δεν γελάει κανείς. Γιατί η ελληνική κοινωνία και η εκπαιδευτική κοινότητα «έχει το νου της στο παιδί».

Απαιτούμε, έστω και τώρα, την επίδειξη της ελάχιστης σοβαρότητας.

Απαιτούμε τον σεβασμό στους μαθητές και τις μαθήτριές μας, στις οικογένειές τους και στο ρόλο και το λειτούργημα των εκπαιδευτικών.

Απαιτούμε να γίνει αυτό που δεν έχει γίνει από τον Μάρτιο.

 Ενίσχυση και αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Εξασφάλιση σε όλους τους μαθητές συσκευών και πρόσβασης στο διαδίκτυο.»