Νέο νόμο που να καταργηθεί την τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας ζητά ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ευρυτανίας. Οι ίδιοι αναφέρουν ότι το πολυνομοσχέδιο αυτό υποβαθμίζει την παιδεία και ότι η τροπολογία που ψηφίστηκε προκαλεί ανεπανόρθωτη αλλοίωση των χαρακτηριστικών της παιδαγωγικής διαδικασίας στη σχολική τάξη. Στη συνέχεια της επιστολής τους οι εκπαιδευτικοί κατηγορούν το Υπουργείο Παιδείας ότι αγνοεί θεωρίες μάθησης και σύγχρονες πρακτικές διδασκαλίας που εφαρμόζονται μέσα στη διδακτική αίθουσα. Σχετικά με την αξιόλογή τους και τη βιντεοσκόπηση των μαθημάτων οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν «Αναρωτιέται πολύς κόσμος γιατί αντιδρούν έτσι οι εκπαιδευτικοί και γιατί δεν μεταδίδεται μόνο η παράδοση του μαθήματος… Γιατί απλά η παράδοση του μαθήματος εξελίσσεται μέσα από τις ιδέες και τις απόψεις των μαθητών. Οι μαθητές δε μαθαίνουν παρακολουθώντας τον δάσκαλο, όπως μπορεί να πιστεύει κάποιος εκτός σχολικής πραγματικότητας. Οι μαθητές δημιουργούν τη γνώση. Ο δάσκαλος βρίσκεται στην αίθουσα για να βοηθήσει στην οικοδόμηση αυτή, να ενθαρρύνει και να εμπλέξει τους μαθητές στη διαδικασία. Συνεπώς κινείται διαρκώς, επικοινωνεί λεκτικά ή μη με τους μαθητές, αλληλεπιδρά, βασίζεται στην προϋπάρχουσα γνώση των παιδιών που μπορεί να είναι εσφαλμένη, αλλά αποδεκτή και αναγκαία, αφού πρέπει να ακουστεί, για να γκρεμιστεί και να χτιστεί η καινούργια από την αρχή.[…]Μέχρι χθες απαγορευόταν «δια ροπάλου» η χρήση κινητών συσκευών στο σχολείο για να αποφευχθούν περιστατικά ανάρτησης στο διαδίκτυο φωτογραφιών, ηχογραφήσεων, βίντεο, ταοποία παραβιάζουν προσωπικά δεδομένα εκπαιδευτικών και μαθητών, αλλά κι ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν για ηλεκτρονικό – διαδικτυακό εκφοβισμό. Σήμερα είναι καθόλα νόμιμη η διαδικασία που προβλέπεται στην τροπολογία;  […] Οι εκπαιδευτικοί δε φοβούνται μην κριθούν ή μην αξιολογηθούν, όπως ακούγεται πολύ έντονα τελευταία. Οι εκπαιδευτικοί κρίνονται καθημερινά μέσα στην τάξη από τους πιο αυστηρούς κριτές. Ενώ η πλειοψηφία αυτών έχει επιλέξει να εκτεθεί στα μάτια των γονέων μέσα από τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση που ήδη εφαρμόζεται το τελευταίο διάστημα, αλλά και την ασύγχρονη με όλα τα σωστά και τα λάθη τους, αφού τα γραπτά μένουν.»Κλείνοντας την επιστολή του οι εκπαιδευτικοί τονίζουν «Δεν θα αφήσουμε αυτό το νομοσχέδιο να ψηφιστεί. Θα βρει ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα απέναντι. Και στον αγώνα αυτό ζητάμε να έχουμε δίπλα μας γονείς και μαθητές. Η στάση του Υπουργείου Παιδείας είναι εξαιρετικά επικίνδυνη! Ζητάμε τώρα να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για την Παιδεία. Ζητάμε με νέο νόμο να καταργηθεί η Τροπολογία. Καλούμε όλη την κοινωνία, τους γονείς και τους μαθητές σε κοινή συστράτευση.»