Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή ολοκληρώθηκε την Τρίτη 15 Δεκεμβρίου η 2η ημέρα του διαδικτυακού σεμιναρίου (η 1η είχε πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου), που διοργάνωνε η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, με τίτλο «Νέες τάσεις και ζητούμενα στην post Covid-19 περίοδο. Η συνεργασία ως προϋπόθεση για την ανάπτυξη ενός νέου τουριστικού μοντέλου».

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, στο πλαίσιο της προσπάθειάς για αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων εργαλείων και καναλιών επικοινωνίας και με στόχο την αναβάθμιση του θεματικού τουριστικού προϊόντος και την ενίσχυση των τουριστικών επιχειρήσεων, διοργάνωσε το σεμινάριο σε συνεργασία με την Marketing Greece, και απευθύνονταν σε επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό, Ενώσεις Ξενοδόχων και Τουριστικών Καταλυμάτων, ταξιδιωτικούς πράκτορες, εργαζομένους τουριστικών επιχειρήσεων, Εμπορικά Επιμελητήρια και στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

‘‘Αφήνουμε πίσω μια πολύ δύσκολη χρόνια που ωστόσο, μας δίδαξε την αξία που έχουν αρχές όπως , η συνεργασία, η εμπιστοσύνη , η επιθυμία για γνώση, η συνεχής προσπάθεια. Τις εφαρμόζουμε με τους ανθρώπους του τουρισμού, από την πρώτη ημέρα της θητείας μας , συνεχίζουμε στο πλάι τους να τις υπηρετούμε καθημερινά με όλες μας τις δυνάμεις.’’, δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας κ. Ηλίας Μπουρμάς.

Μεταξύ άλλων το σεμινάριο προσπάθησε να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα, ποιες αλλαγές έφερε στον κλάδο η πανδημία, πως θα διαμορφωθούν οι ανάγκες των ταξιδιωτών με τις νέες συνθήκες, ποιες είναι οι νέες ευκαιρίες που γεννιούνται στην τουριστική αγορά και το πως οι συνέργειες και οι συνεργασίες μπορούν να δώσουν ώθηση στην ανάπτυξη ενός νέου τουριστικού μοντέλου. Στο σεμινάριο συμμετείχαν φορείς και επιχειρήσεις του τουρισμού και από την Ευρυτανία.