Από την πρώτη μέρα εφαρμογής του το νέο σύστημα αγοράς click away, μάλλον έφερε περισσότερα προβλήματα σε επιχειρήσεις και καταναλωτές απ’ αυτά που κλήθηκε να λύσει. Από τη μια μεριά οι καταστηματάρχες μιλάνε για μείωση τζίρου που κυμαίνεται γύρω στο 50%, με παράλληλη πολλαπλάσια αύξηση της κούρασης γι αυτούς. Από την άλλη οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν πρακτικές δυσκολίες στην εφαρμογή του συστήματος αυτού. Για παράδειγμα πολλά καταστήματα δεν διαθέτουν ασύρματα POS για τις συναλλαγές με κάρτες, ότι πολλοί πελάτες μιλούν για αρκετή αναμονή και ουρές έξω από τα καταστήματα, ως την εξυπηρέτηση των παραγγελιών τους, ενώ άλλοι καταγγέλλουν ότι καταστηματάρχες δεν δέχονται να τους αλλάξουν τα προϊόντα, όταν διαπιστώνουν ότι δεν είναι αυτά που παρήγγειλαν.

 Για αλλαγές και επιστροφές προϊόντων από τους καταναλωτές, αν αυτοί κρίνουν ότι το προϊόν που αγόρασαν δεν τους ικανοποιεί, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή τονίζει ότι όπως ακριβώς κλείνει κάποιος ραντεβού για να κάνει τις αγορές του, με τον ίδιο τρόπο κλείνει ραντεβού για να επιστρέψει το προϊόν πίσω στο κατάστημα απ΄ όπου το αγόρασε.