Για τα ΑΜΕΑ η δράση του 1ου Δημοτικού Καρπενησίου

“Μπορώ να προσφέρω ό,τι κι εσύ, φτάνει να μου δώσεις τα εφόδια και την ευκαιρία… “

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ατόμων με Αναπηρία το 1ο Δημοτικό Σχολείο Καρπενησίου έδωσε το ‘παρών’ με το δικό του τρόπο, με στόχο να εκπαιδεύουν τα παιδιά, τους αυριανούς πολίτες, ώστε να υιοθετούν κατάλληλες αρχές, αξίες, ιδανικά και στάσεις ζωής. Οι ειδικοί παιδαγωγοί του σχολείου, Γιαννουλάκου Βασιλική, Μάστορα Καλλιόπη και Πασσά Μαρίνα ανέλαβαν την διοργάνωση των ακόλουθων δράσεων τηρώντας  όλα τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Σε κάθε τμήμα χωριστά, προβλήθηκαν ταινίες μικρού μήκους σχετικές με το θέμα, ανάλογες των ηλικιακών βαθμίδων των μαθητών. Με την ολοκλήρωσή τους, δόθηκε η ευκαιρία για προβληματισμό και συζήτηση γύρω από το θέμα. Στη συνέχεια, μέσα από παρουσίαση, αναλύθηκε το θεωρητικό πλαίσιο, γνωστοποιώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την κάθε μορφή αναπηρίας χωριστά. Ακολούθησαν βιωματικά εργαστήρια, κατά τα οποία τα παιδιά καλούνταν τα ίδια να αντιμετωπίσουν καθημερινές πρακτικές δυσκολίες ως άτομα με αναπηρία. Έτσι ένιωσαν  για λίγο τις δυσκολίες των ατόμων με τύφλωση, κώφωση καθώς και όσων έχουν κινητικές δυσκολίες. Με την ολοκλήρωση των δράσεων, ζητήθηκε από τα μικρότερα παιδιά να ζωγραφίσουν εικόνες σχετικές με το θέμα, ενώ σε αυτά των μεγαλύτερων τάξεων  να εκφράσουν γραπτά τις δικές τους σκέψεις και συναισθήματα για τα άτομα με αναπηρία.

Στο Κοινωνικό Παντοπωλείο το 1ο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου

“Η προσφορά είναι στο χέρι μας”

Συνέχεια στις δράσεις κοινωνικής ευαισθησίας με το 1ο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου που ‘πλημμύρησε’ με αγάπη, προσφορά και αλληλεγγύη το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Καρπενησίου! Με σύνθημα: “Η προσφορά είναι στο χέρι μας” οι μικροί μαθητές και οι δάσκαλοί τους επισκέφτηκαν τη δομή του δήμου και πρόσφεραν τρόφιμα. Στη συνέχεια υιοθέτησαν και στόλισαν με χειροποίητα αστέρια ένα χριστουγεννιάτικο δεντράκι στην γιορτινή πλατεία της Νεράιδας. Την προσχολική μονάδα συνόδευσε στις δράσεις τους η υπεύθυνη αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Σοφία Ζαλοκώστα.