Το σχέδιο τροποποίησης Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας Δήμου Αγράφων συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου, εξετάζοντας ορισμένες τροποποιήσεις αυτού, οι οποίες ήταν υποχρεωτικές εκ του νόμου για τη λειτουργία του Δήμου. Τροποποιήσεις όμως που να εξυπηρετούν την εύρυθμη λειτουργία και την εναρμόνιση με τα νέα δεδομένα που ισχύουν για τους ΟΤΑ α ́ βαθμού δεν έχουν γίνει ποτέ. Ένα από τα προβλήματα του Δήμου είναι το μικρό σε ποσότητα προσωπικό. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα υπάλληλοι να τοποθετούνται σε περισσότερα του ενός γραφεία, διαφορετικών τμημάτων, με την διαδικασία των παράλληλων καθηκόντων. Λόγω του προσωρινού χαρακτήρα των παράλληλων καθηκόντων το πρόβλημα δε λύνονταν και έτσι γραφεία έμεναν χωρίς υπάλληλο.
Στο νέο ΟΕΥ, γραφεία όπως Μισθοδοσία και Ανθρωπινού Δυναμικού& Διοικητικής Μέριμνας, μπαίνουν στο ίδιο τμήμα και μπορεί να τοποθετηθεί υπάλληλος και για τα δύο χωρίς να δημιουργείται πρόβλημα στην λειτουργία τους. Στο νέο ΟΕΥ προστίθενται νέα γραφεία και αρμοδιότητες, οι οποίες είτε προβλέπονται εκ του νόμου (λ.χ. Αυτοτελές Γραφείο Εσωτερικού Ελέγχου), είτε προκύπτουν από ανάγκες του Δήμου (λ.χ. Αυτοτελές Γραφείο Τύπου και Επικοινωνίας). Επίσης δημιουργούνται νέες θέσεις προσωπικού με νέες ειδικότητες ή ενίσχυση παλαιών. Ο Δήμος θα μπορέσει μελλοντικά μέσω της κινητικότητας ή του προγραμματισμού προσλήψεων ή οποιουδήποτε άλλου προγράμματος να καλύψει τις θέσεις αυτές και να ενισχύσει το ήδη υποστελεχωμένο προσωπικό.
Στο νέο ΟΕΥ προστίθενται ειδικότητες κατηγορίας ΔΕ που θα καταλαμβάνουν θέση προϊσταμένου, καθώς στο υφιστάμενο προσωπικό του Δήμου μας υπάρχει τεράστια έλλειψη στις κατηγορίες ΠΕ και ΤΕ και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μένουν ακάλυπτα γραφεία ή και τμήματα. Κατά την έναρξη της ισχύος του παρόντος Οργανισμού οι υπηρετούντες στο Δήμο υπάλληλοι κατατάσσονται στις αντίστοιχες θέσεις των σχετικών κλάδων. Η κατανομή του προσωπικού στις επί μέρους οργανικές μονάδες γίνεται με απόφαση του Δημάρχου, λαμβάνοντας υπόψη τις λειτουργικές ανάγκες των μονάδων, τα προσόντα, την πείρα και τις ειδικές γνώσεις των υπαλλήλων

Οι νέες θέσεις
Σύμφωνα με τις τροποποιήσεις που επιβάλλει ο ΟΕΥ προβλέπονται είκοσι (20) θέσεις προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διαφόρων ειδικοτήτων, για την αντιμετώπιση εποχικών ή άλλων περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών καθώς και για κάλυψη αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα. Πρόκειται για 3 θέσεις ΠΕ και 2 θέσεις ΔΕ. Συνεπώς προκύπτει ότι πληρούται η προϋπόθεση, για τη σύσταση θέσεων, καθώς ο μέσος όρος των τακτικών εσόδων των δύο (2) τελευταίων ετών είναι διπλάσιος του ποσού στο οποίο ανέρχεται η ετήσια δαπάνη.
Από την απόφαση αυτή δε θα προκληθεί δαπάνη για το τρέχον έτος 2021 του προϋπολογισμού του Δήμου Αγράφων. Για τα επόμενα έτη προκαλείται ετήσια δαπάνη ύψους115.416 €, η οποία θα προβλέπεται στους αντίστοιχους προϋπολογισμούς. Σημειώνεται ότι το ποσό της δαπάνης για το έτος 2022 θα είναι διαφορετικό σε σύγκριση με τα επόμενα, δεδομένου ότι η δαπάνη δε θα αφορά στη συνολική δαπάνη όλου του έτους 2022, αλλά το μέρος εκείνο που αντιστοιχεί στο χρονικό διάστημα από την εκτιμώμενη ημερομηνία δημοσίευσης της απόφασης του ΟΕΥ μέχρι το τέλος του 2022.